Gå til innhold

Nordmennene kom seg ikke videre tross veldig godt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor benyttes nicks og ikke virkelige navn i e-sport media dekning? Er dette bare den sosiale normen blant fansen og kritikerne som henger igjen fra pre e-sport? Husker at de gjorde samme angående Sør-koreansk Star Craft dekning back in the day men jeg håper at det ikke er meningen at dette skal fortsette hvis e-sport er eller skal bli en legitim sports gren på lik linje med for eksempel sjakk. Selv om det er regler mot uanstendige nickname så virker det litt useriøst å bruke "kRystal" og "jkaem" istedenfor virkelige navnene.

Blir som å se ski løpet hvor istedenfor Northug står det "dRunkdriver4LIFE"...

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Hvorfor benyttes nicks og ikke virkelige navn i e-sport media dekning? Er dette bare den sosiale normen blant fansen og kritikerne som henger igjen fra pre e-sport? Husker at de gjorde samme angående Sør-koreansk Star Craft dekning back in the day men jeg håper at det ikke er meningen at dette skal fortsette hvis e-sport er eller skal bli en legitim sports gren på lik linje med for eksempel sjakk. Selv om det er regler mot uanstendige nickname så virker det litt useriøst å bruke "kRystal" og "jkaem" istedenfor virkelige navnene.

 

Blir som å se ski løpet hvor istedenfor Northug står det "dRunkdriver4LIFE"...

 

Det var da og noe og klage på.. Hva i alle dager :p Hvorfor bruker ikke du f.eks navnet ditt istedet for "Gunman1986" ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor benyttes nicks og ikke virkelige navn i e-sport media dekning? Er dette bare den sosiale normen blant fansen og kritikerne som henger igjen fra pre e-sport? Husker at de gjorde samme angående Sør-koreansk Star Craft dekning back in the day men jeg håper at det ikke er meningen at dette skal fortsette hvis e-sport er eller skal bli en legitim sports gren på lik linje med for eksempel sjakk. Selv om det er regler mot uanstendige nickname så virker det litt useriøst å bruke "kRystal" og "jkaem" istedenfor virkelige navnene.

 

Blir som å se ski løpet hvor istedenfor Northug står det "dRunkdriver4LIFE"...

Det var da og noe og klage på.. Hva i alle dager :p Hvorfor bruker ikke du f.eks navnet ditt istedet for "Gunman1986" ?

 

 

Jeg er ikke en profesjonell gamer :p

 

Var ikke akkurat "klage" jeg ville formidle, var mer ment som konstruktiv kritikk med humoristisk vinkling. Påvirker ikke meg noe, jeg vet hverken hvem de er i real life eller i e-sport verden så får meg går det for akkurat det samme. Jeg tenkte mer på mediet i seg selv siden folk ofte klager over at e-sport ikke blir tatt seriøst. Tenker nå også litt for spillernes egen skyld, jeg vil ikke kalle det hovmod når atleter går inn for å bli "udødeliggjort" ved at de vinner gullmedalje eller en konkurranse men en form for annerkjennelse for mye slit, trening og helvete de måtte gjennom for å komme til det punktet. Er liksom ikke det samme å ha "littlebear" eller "fastkilla" tilknyttet æren som det er å ha sitt virkelige navn.

 

Men hvis det ikke er noe problem blant hverken spillere eller fans så skitt au :)

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

ESL ONE Katowice var egentlig over for min del i år da LGB taper hovedsaklig på grunnlag av matchproblemer som DDOSing og at mics ikke funker. Penta fortjente ikke å gå videre, jeg synes faktisk det er helt utrolig at i en så stor turnering at kamper ikke spilles på nytt da sånne problemer oppstår... :/

Lenke til kommentar

ESL ONE Katowice var egentlig over for min del i år da LGB taper hovedsaklig på grunnlag av matchproblemer som DDOSing og at mics ikke funker. Penta fortjente ikke å gå videre, jeg synes faktisk det er helt utrolig at i en så stor turnering at kamper ikke spilles på nytt da sånne problemer oppstår... :/

 

ESL spilles offline, så ddos var det nok ikke her. Kanskje i kvalifiseringen, men ikke når det gjelder disse kampene. Mics vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar

ESL ONE Katowice var egentlig over for min del i år da LGB taper hovedsaklig på grunnlag av matchproblemer som DDOSing og at mics ikke funker. Penta fortjente ikke å gå videre, jeg synes faktisk det er helt utrolig at i en så stor turnering at kamper ikke spilles på nytt da sånne problemer oppstår... :/

 

LGB tapte ikke på grunn av DDOS og ikke fungerende mikrofoner. DDoS er jo utelukket da dette er et lan.

 

LGB tapte rett og slett på grunn av et monsterkart av kRYSTAL, der absolutt ingenting kunne stoppe han i å lande så og si alle skudd han forsøkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...