Gå til innhold

Richard Burns får eget rallyspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Colin snakker mye gøyere engelsk, gøyest av dem alle! :) Men stakkaren bjynner jo å dra på åra, skal ikke han gi seg litt nå, da?

 

Og når vi er inne på rallykjørere som snakker engelsk (hva nå enn det har med saken å gjøre), så snakker jo ikke hr. Spøddbærr engelsk i det hele tatt, kan noen gi han et forbanna engelskkurs, blir flau av å se han på de offisielle WRC-sendingene! :grine:

 

Men anyhoo, Richard Burns er vel av den typen som har et stort salgspotensiale - og han kjører ikke så verst heller, så så lenge spillet blir bra så kan det være det(/den) samme for meg...

Lenke til kommentar
Colin snakker mye gøyere engelsk, gøyest av dem alle! :)

Det er veldig sant! Elsker det skotske språket! :woot:

 

Uansett: Jeg synes dette ser svært lovende ut. I alle fall er grafikken toppers. Normalt ville jeg vært skeptisk - slik jeg vanligvis er til lisensspill - men jeg tror det faktum at Colin allerede har gjort suksess på markedet vil ha en positiv innflytelse på utviklingen. Richard vil da vel ikke være noe dårligere enn konkurrenten? Rallyspill er jo også av den typen spill hvor det kan ha en avgjørende effekt å få hjelp av en profesjonell sjåfør, da de spilles på samme måte som i virkeligheten. Dette skal jeg følge med på videre! :p:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...