Gå til innhold

Lanserer overklokket Radeon 9600 XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kortene "bundles" med Half Life 2 og vil ligge i prisklassen 200-300 amerikanske dollar.

 

når kommer Half Life 2 da?... dem kan vel ikke slippe et kort bundle'a med HL2 før spillet blir sluppet retail?...

Jo, de kan det. Etellerannet "tilgodesystem". Og på noen kort slenger de ut en pakke med HL, CS, masse modder og stuff i tillegg.

Lenke til kommentar
Kortene "bundles" med Half Life 2 og vil ligge i prisklassen 200-300 amerikanske dollar.

 

når kommer Half Life 2 da?... dem kan vel ikke slippe et kort bundle'a med HL2 før spillet blir sluppet retail?...

Jo, de kan det. Etellerannet "tilgodesystem". Og på noen kort slenger de ut en pakke med HL, CS, masse modder og stuff i tillegg.

snakker vi om det samme? jeg mente HL2... det som ikke har kommet enda... (har det kommet har jeg gått glipp av noe...)... poenget mitt er bare at da vil jo mange bare kjøpe kortet for å få spillet... før spillet egentlig har kommet...

Lenke til kommentar
Noen som vet sånn ca. når de kommer?Og tror dere at kortet vil være overklokkbart? Siden det allerede er klokket ekstra høyt mener jeg. Ytelse kanskje på høyde med 9700Pro?

Er nok et godt stykke ifra 9700 Pro

 

Et vanlig 9600XT kort klarer nesten å holde følge med et 9500pro kort..

 

Et overklokket 9600XT kort blir da mer tilsvarende 9500pro noe over der mhz har mer å si enn arkitektur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...