Gå til innhold

TEST: Lenovo Yoga Tablet 2 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei der...

 

Projectoren kan nok sikkert vse 60" som det står nevnt flere ganger i artikkelen...,men hos Lenovo står det 50" som også er nevnt i artikkelen,men dog kun en gang.

 

Og hos Lenovo står det 950g under vekt,mens dere nevner 990g.

 

De oppgir også 32GB lagring,mens dere nevner 16GB.

Dere begge nevner at det kan også benyttes micro-SD for ytterliggere lagring.

 

Flisespikkeri...,I know...

 

Ellers en flott artikkel.

Lenke til kommentar

Det burde da gå an å dytte inn en kraftigere LED-lampe i denne? Jeg har en billig HongKong-lommelykt med en syk lysstyrke på sitt lille LED-array (oppgitt 900 Lumen). På hytta i stummende mørke lyser den godt opp elvebredden 150-200m unna. En slik i dette brettet burde kunne laget lysstyrke nok til å projisere et par-tre meter fra veggen uten å slå av alt lys også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det burde da gå an å dytte inn en kraftigere LED-lampe i denne? Jeg har en billig HongKong-lommelykt med en syk lysstyrke på sitt lille LED-array (oppgitt 900 Lumen). På hytta i stummende mørke lyser den godt opp elvebredden 150-200m unna. En slik i dette brettet burde kunne laget lysstyrke nok til å projisere et par-tre meter fra veggen uten å slå av alt lys også.

 

Da hadde du nok sittet igjen med svært blasse farger da lcd panelet ofte er laget for den eksakte lumens som den er beregnet for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Lenovos siste innovasjon gir deg 60 tommer til film og underholdning, hvor enn du er."

 

Hvor enn du er? Hehe... Tja, se rundt deg akkurat der du er nå, hvor mange store, hvite overflater ser du? De færreste har hvite vegger uten pynt, og med en sofa tilfeldigvis stående foran. Og hvis man først skal bruke en fast plass, da ser ikke poenget med å bruke denne til "hjemmekino". En billig projektor og lydanlegg vil kunne levere en vanvittig mye bedre kvalitet.

 

Når det er sagt, jeg liker ideen til Lenovo. Ser for meg at denne først og fremst vil være fin for folk i farten på møterom rundt omkring. Men den er tydeligvis ikke god nok for det enda heller, når man i testen skriver: "Til det må lysstyrken økes mer enn et par hakk og problemet med uskarp ? eller faktisk ulesbar ? tekst, må fikses."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde da gå an å dytte inn en kraftigere LED-lampe i denne? Jeg har en billig HongKong-lommelykt med en syk lysstyrke på sitt lille LED-array (oppgitt 900 Lumen). På hytta i stummende mørke lyser den godt opp elvebredden 150-200m unna. En slik i dette brettet burde kunne laget lysstyrke nok til å projisere et par-tre meter fra veggen uten å slå av alt lys også.

 

Men LCD -panelet blokkerer for en god del lys uansett, også har vi problemer med varme og strømforbruk ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

"Lenovos siste innovasjon gir deg 60 tommer til film og underholdning, hvor enn du er."

 

Hvor enn du er? Hehe... Tja, se rundt deg akkurat der du er nå, hvor mange store, hvite overflater ser du? De færreste har hvite vegger uten pynt, og med en sofa tilfeldigvis stående foran. Og hvis man først skal bruke en fast plass, da ser ikke poenget med å bruke denne til "hjemmekino". En billig projektor og lydanlegg vil kunne levere en vanvittig mye bedre kvalitet.

 

Når det er sagt, jeg liker ideen til Lenovo. Ser for meg at denne først og fremst vil være fin for folk i farten på møterom rundt omkring. Men den er tydeligvis ikke god nok for det enda heller, når man i testen skriver: "Til det må lysstyrken økes mer enn et par hakk og problemet med uskarp ? eller faktisk ulesbar ? tekst, må fikses."

 

Men du må tenke på at dette kan være alternativ til tv for studenter og folk som har dårlig med penger så da kan det være lett å finne en vegg uten pynt som er hvit som du setter sofaen framfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...