Gå til innhold

UNBOXING: MSI GS70 Stealth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er spillpc hvorfor har de lagd så jævla svær museflate? Erru gamer og kjøper en gaming laptop, så bruker du faen ikke museflaten, da bruker man ekstern mus! Dette burde de virkelig vite! Kanskje greit med en bitteliten museflate, eller som de hadde i "gamlee" dager en liten knott midt på tastaturet som fungerte som mus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er spillpc hvorfor har de lagd så jævla svær museflate? Erru gamer og kjøper en gaming laptop, så bruker du faen ikke museflaten, da bruker man ekstern mus! Dette burde de virkelig vite! Kanskje greit med en bitteliten museflate, eller som de hadde i "gamlee" dager en liten knott midt på tastaturet som fungerte som mus.

 

Ikke alle bruker en spill-pc utelukkende til spilling. Det kan være greit å ha litt overflate tilgjengelig dersom man er på farten og bruker pc-en til andre oppgaver i tillegg. Ser ikke helt hvorfor det er en negativ sak uansett, da man bare kan deaktivere den om ønsket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har den gamle utgaven av gs70 med 765m skjermkort. Man har flere muligheter med muligheter med pekeplaten. Det går ann å trykke ned den nederste 1/3 av museplaten og den gjør forskjell på om du trykker på den høyre eller venste siden av platen. Ikke noe problem og klikke og dra, i tilleg kan du bare tappe lett på pekeplaten(ikke trykke den ned) og så oppfatter den det som ett trykk, Dette fungere over hele pekeplaten. Man kan også sette opp pekeplaten som om han tapper lett med to fingrer så er det det samme som ett høyreklikk.

 

Ikke at jeg har brukt så veldig mange pekeplater i mitt liv, men jeg må si att pekeplaten er jeg særdeles fornøyd med.

Lenke til kommentar

Har den gamle utgaven av gs70 med 765m skjermkort. Man har flere muligheter med muligheter med pekeplaten. Det går ann å trykke ned den nederste 1/3 av museplaten og den gjør forskjell på om du trykker på den høyre eller venste siden av platen. Ikke noe problem og klikke og dra, i tilleg kan du bare tappe lett på pekeplaten(ikke trykke den ned) og så oppfatter den det som ett trykk, Dette fungere over hele pekeplaten. Man kan også sette opp pekeplaten som om han tapper lett med to fingrer så er det det samme som ett høyreklikk.

 

Ikke at jeg har brukt så veldig mange pekeplater i mitt liv, men jeg må si att pekeplaten er jeg særdeles fornøyd med.

Altså "skjulte " knapper .

men kan da ikke den delen som er " knappene" komme i veien for arbeidsområdet .

 

Bruk av 2 finger betyr jo vanligvis at man enten zoomer eller scroller og det vil man jo ikke endre på

 

Nå er jeg ikke så vant med peke plate ( eller bærbare for den saks skyld ) så jeg lurte bare på hvordan dette fungerer

Lenke til kommentar

Hvis det er spillpc hvorfor har de lagd så jævla svær museflate? Erru gamer og kjøper en gaming laptop, så bruker du faen ikke museflaten, da bruker man ekstern mus! Dette burde de virkelig vite! Kanskje greit med en bitteliten museflate, eller som de hadde i "gamlee" dager en liten knott midt på tastaturet som fungerte som mus.

 

Sant nok, men de fleste bærbare har en driver som kan slå av museflaten når du kobler til ekstern mus.

Lenke til kommentar

Altså "skjulte " knapper .

men kan da ikke den delen som er " knappene" komme i veien for arbeidsområdet .

 

Bruk av 2 finger betyr jo vanligvis at man enten zoomer eller scroller og det vil man jo ikke endre på

 

Nå er jeg ikke så vant med peke plate ( eller bærbare for den saks skyld ) så jeg lurte bare på hvordan dette fungerer

 

Mja, Hele pekeplaten kan benyttes til å peke meg, men kun den nederste 1/3 kan trykkes ned.

 

Jeg benytter to fingrer til å scrolle, knip/klyp funksjon for å zoome og tap med 2 fingrer for høyre museknapp. Fungerer ypperlig

Lenke til kommentar

Er i tvil om den er ment for nordisk marked, uten nordisk tastatur (deres bilder).

 

I tillegg har multicom over lengre tid solgt ikke bare tilsvarende, men en bedre modell til lavere pris. Bare sier det, kanskje sammenligne med denne?

÷ Intel Core i7-4700HQ prosessor, 2.4-3.4GHz

+ Nvidia 870M GTX 3 GB

+ 1TB harddisk SATA 2.5" 7200rpm, 256GB mSATA SSD (2x128GB med Super RAID 0 støtte)

+/÷ Størrelse: 418.5 x 287 x 21.8 mm

Lenke til kommentar

Er i tvil om den er ment for nordisk marked, uten nordisk tastatur (deres bilder).

 

I tillegg har multicom over lengre tid solgt ikke bare tilsvarende, men en bedre modell til lavere pris. Bare sier det, kanskje sammenligne med denne?

÷ Intel Core i7-4700HQ prosessor, 2.4-3.4GHz

+ Nvidia 870M GTX 3 GB

+ 1TB harddisk SATA 2.5" 7200rpm, 256GB mSATA SSD (2x128GB med Super RAID 0 støtte)

+/÷ Størrelse: 418.5 x 287 x 21.8 mm

Den er alledere til salgs i Norge ifølge Prisguide. Modellene som selges her vil også ha norsk tastatur.

/Anders.

Lenke til kommentar

 

Altså "skjulte " knapper .

men kan da ikke den delen som er " knappene" komme i veien for arbeidsområdet .

 

Bruk av 2 finger betyr jo vanligvis at man enten zoomer eller scroller og det vil man jo ikke endre på

 

Nå er jeg ikke så vant med peke plate ( eller bærbare for den saks skyld ) så jeg lurte bare på hvordan dette fungerer

Mja, Hele pekeplaten kan benyttes til å peke meg, men kun den nederste 1/3 kan trykkes ned.

 

Jeg benytter to fingrer til å scrolle, knip/klyp funksjon for å zoome og tap med 2 fingrer for høyre museknapp. Fungerer ypperlig

 

Men fungerer det å holde nede "knappen" samtidig som man forflytter markøren .

Nå er jeg litt usikker på om pekeplaten er synkron med skjermen .

skulle man ha behov for å måtte ta nytt tak for å dra objekter til andre plasser så vil ikke denne metoden funger særlig bra med bare pekeplaten

Lenke til kommentar

Tja.... flere av bildene refererer til GS60... Går ut i fra at det er skrivefeil. Det triste er at slike banalt enkle feil å oppdage aldri blir fanget av korrektur, da det mest sannsynlig er (som i aviser) artikkelforfatteren som leser korrekturen.. :-(. Ganske banalt.... Ok artikkel.

Lenke til kommentar

Merkelig setning;

 

 

Brikken skal jage rundt piksler på en 17 tommer stor LED-belyst skjerm med full-HD-oppløsning. Skjermen er til manges lettelse av den matte typen.

Holder det ikke å skrive følgende;

 

Brikken behandler skjermens 1920x1080 piksler. Skjermen er 17" stor og er både LED-belyst og matt utført.

 

Jeg ser for meg at en stor svart brikke sitter med pisk og slår på bittsmå firkanter på skjermen som også blir torturert av LED-stråling og ujevnt underlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...