Gå til innhold

Her diskuteres Facebook-hacking, svindel og konspirasjoner (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et spørsmål:

Stemmer dette:

Jeg har lov til å surfe rundt på de nettsidenene her og også de på "Vi dykket dypt i internetts mørkeste avkrok" og andre mørke nettsider så lenge jeg kun leser og ikke deltar?

Hvorfor skulle ikke det vært greit?

Lenke til kommentar

et spørsmål:

Stemmer dette:

Jeg har lov til å surfe rundt på de nettsidenene her og også de på "Vi dykket dypt i internetts mørkeste avkrok" og andre mørke nettsider så lenge jeg kun leser og ikke deltar?

 

Det er helt i orden å surfe disse nettsidene og se litt rundt. Dersom man blir medlem av et slikt nettsted må man være klar over at epostadressen kan havne hos FBI/Politiet på et senere tidspunkt.

 

Du kan til og med delta, men man bør være obs på å ikke delta direkte i tråder hvor det foregår eller plannlegges kriminalitet.

Lenke til kommentar

"Her diskuteres Facebook-hacking, svindel og konspirasjoner"

 

Høres ut som en vanlig dag på diskusjon.no, ps: hvor blir det av gratis ekstra ut juni som dere lovet oss? jeg kan ikke lese denne.

 

Hei!

 

Jubileumsperioden med åpen Ekstra utløp i dag tidlig, mens muligheten for å sikre seg prisen på 39 kr / mnd varer frem til og med tirsdag.

 

Om du vil lese denne saken kan du prøve Ekstra gratis i én måned uten forpliktelser ved å registrere deg her:

http://www.hardware.no/ekstra/om/

Lenke til kommentar

Det er 24 dager siden dere skrev at ekstra-artikler var tilgjengelig for alle "den neste måneden". Men det er klart, en time hos legen varer tjue minutter. En time på universitetet varer førtifem minutter. Batteritid på tolv timer er gjerne batteritid på ti timer, osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...