Gå til innhold

Risen 3 har fått lanseringsdato og fersk trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de trekker enda litt i røttene her å går tilbake til Gothic 2 ;). Gleder meg til å teste.

 

Risen 2 ble støvsamler ganske raskt, overaskende svakt fra den kanten, hovedproblemet var nok at de gikk for langt bort fra gammel vinneroppskrift med en helt åpen verden der man følte man laget sin egen historie, noe som for meg er unikt for deres spill (ja bortsett fra Risen 2 selvsagt).

Lenke til kommentar

Jeg har lagt ned mange timer både i Risen 1 og 2, så dette blir spennende. Det er skuffende at de fremdeles utvikler for "last gen", da blir neppe grafikken noe særlig imponerende, men det har vel heller aldri vært hovedgrunnen til at jeg liker disse spillene så godt.

Lenke til kommentar

Er på 8.gjennomspilling av Gothic 3, du verden som det spillet fortsatt holder seg, tross i at det er 8 år gammelt. Fantastiske omgivelser og en verden som virkelig lever. Dog med endel community-patching av et i utgangspunktet buggy spill. Gothic 3 sitt ambisjonsnivå var høyere enn budsjettet for å si det sånn.

 

Vet ikke om jeg tør håpe på et ambisijonsnivå i nærheten av Gothic 3... men gleder meg til å se hva de serverer denne gangen, i Risen 3. Nå har også Piranha Bytes fått tilbake rettighetene til Gothic-navnet, så kanskje man kan håpe på Gothic 5 etterhvert...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...