Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å skaffe meg Korg Kronos X 88 (synthesizer keyboard/workstation) fra USA, ettersom det er bort imot 10000 kroner billigere sammenlignet med den dyreste butikken i Norge. Så lurte jeg på, er det noen ting jeg burde tenke på før jeg bestiller et? Jeg vet at de har et annerledes strømsystem i USA, så jeg vil trenge en Amerikansk-til-Europeisk/Norsk-strømkonverterer. Men er det andre ting jeg bør tenke på? Er det best å kjøpe i Norge (selv om det er mye dyrere), eller fra USA? Kan det føre meg seg komplikasjoner å bestille et Amerikansk keyboard?

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Du har 5 års reklamasjonsrett i norge dersom noe skulle skje, og det gjør det ofte gjerne. Reklamasjonsretten er ihvertfall verd 2500 spør du meg :)

Lenke til kommentar

Du har 5 års reklamasjonsrett i norge dersom noe skulle skje, og det gjør det ofte gjerne. Reklamasjonsretten er ihvertfall verd 2500 spør du meg :)

Får man med det, selv når man bestiller over nett? Kan ikke huske at jeg fikk muligheten til å velge så og så mange år på garantien da jeg bestilte en Elgato Game Capture HD fra komplett.no for ikke så lenge siden. Det sto ingenting om garanti der. Og den Amerikanske nettbutikken jeg fant som solgte et Kronos X 88 (factory restock) til 21000+ og et nytt til rundt 23-24000, solgte visst begge i løpet av natta før jeg lagde denne tråden, viste det seg. Men da blir vel denne siden mitt beste alternativ (prismessig fra Norsk butikk) http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=566&products_id=38819 antar jeg. Men jeg bør vel ringe dem og høre ang. garanti.

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Du har 5 års reklamasjonsrett i norge dersom noe skulle skje, og det gjør det ofte gjerne. Reklamasjonsretten er ihvertfall verd 2500 spør du meg :)

Får man med det, selv når man bestiller over nett? Kan ikke huske at jeg fikk muligheten til å velge så og så mange år på garantien da jeg bestilte en Elgato Game Capture HD fra komplett.no for ikke så lenge siden. Det sto ingenting om garanti der. Og den Amerikanske nettbutikken jeg fant som solgte et Kronos X 88 (factory restock) til 21000+ og et nytt til rundt 23-24000, solgte visst begge i løpet av natta før jeg lagde denne tråden, viste det seg. Men da blir vel denne siden mitt beste alternativ (prismessig fra Norsk butikk) http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=566&products_id=38819 antar jeg. Men jeg bør vel ringe dem og høre ang. garanti.

Jeg snakker om reklamasjonsrett, ikke garanti. Reklamasjonsretten er lovpålagt, og gir forbrukeren veldig mange rettigheter ved feil på produktet.

Lenke til kommentar

 

 

Du har 5 års reklamasjonsrett i norge dersom noe skulle skje, og det gjør det ofte gjerne. Reklamasjonsretten er ihvertfall verd 2500 spør du meg :)

Får man med det, selv når man bestiller over nett? Kan ikke huske at jeg fikk muligheten til å velge så og så mange år på garantien da jeg bestilte en Elgato Game Capture HD fra komplett.no for ikke så lenge siden. Det sto ingenting om garanti der. Og den Amerikanske nettbutikken jeg fant som solgte et Kronos X 88 (factory restock) til 21000+ og et nytt til rundt 23-24000, solgte visst begge i løpet av natta før jeg lagde denne tråden, viste det seg. Men da blir vel denne siden mitt beste alternativ (prismessig fra Norsk butikk) http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=566&products_id=38819 antar jeg. Men jeg bør vel ringe dem og høre ang. garanti.

Jeg snakker om reklamasjonsrett, ikke garanti. Reklamasjonsretten er lovpålagt, og gir forbrukeren veldig mange rettigheter ved feil på produktet.

 

Ah, jeg ser. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på sånt, så. :p Tror jeg skal ringe i morgen og høre hvor lenge de kommer til å selge den framover siden det kom ut i 2011. I tilfelle jeg må vente en stund, selv om jeg har råd til den nå. Alltid lurt å være på den sikre siden. :p Men takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...