Gå til innhold

Test: Canon PowerShot G1 X Mark II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! :roll:

 

Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter.
Lenke til kommentar

 

Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! :roll:

Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter.

 

Alle kameraer henger etter når de er 2-3 år gamle :)

Lenke til kommentar

 

Et kamera som jeg først vurderer å anskaffe når prisen minst er halvert! (Gjør ikke noe om det tar et par-tre år).... Sikkert et hendig reisekamera, da! :roll:

Problemet er jo at du om to-tre år har andre alternativer som er bedre til samme pris... canon henger dessverre et stykke etter.

 

Ikke noe problem for meg, iallefall! :whistle:

Lenke til kommentar

Endelig en test :hrm: men selv om jeg har canonkamera ble jeg ikke imponert, særlig ikke når prisen er typisk canon. Og det er for tungt, har latterlig lav batterikapasitet - samt at søker mangler og dermed kverker mye av interessen (den eksterne blir ikke det samme, i tillegg burde den vært inkludert i prisen).

 

Tor

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...