Gå til innhold

Podkast: – Game Boy Advance-spill ser overraskende bra ut på Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan finne ut av hva slags belysning Advance SP har ved å se på modellnummeret som står under:

Advance SP AGS-001 har frontlight mens Advance SP AGS-101 har backlight.

 

Kjøpt en backlight skjerm som jeg skal modde i den orginale gameboy advancen, venter bare på den forbaskede Tri Wing skrutrekkeren man må ha for å åpne den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan finne ut av hva slags belysning Advance SP har ved å se på modellnummeret som står under:

Advance SP AGS-001 har frontlight mens Advance SP AGS-101 har backlight.

 

Kjøpt en backlight skjerm som jeg skal modde i den orginale gameboy advancen, venter bare på den forbaskede Tri Wing skrutrekkeren man må ha for å åpne den.

 

Tusen takk for tipset! Dette var til god hjelp, nå skal jeg jakte på ebay :)

Lenke til kommentar

Syns personlig at Dante's Inferno e awesome. Spiller det helst på projektorn hjemme så jeg får 92" bilde for å få mest mulig ut av spillet. Lydbildet i det spillet av folk som blir pint og torturert i ett helvete som ett satt rundt ikke bare ett "tilfeldig" helvete, men ett eget helvete til figuren dante. Har runnet spillet flere gang og syns det er rett å slett digg. Digger også alle Dead Space spillene til Visceral. Gleder meg derfor til å se ka Visceral klarer å gjøre med Star Wars.

 

GBA SP var konge tilbake i 2003. DKC porten til den maskinen var digg å få oppleve før PSP og homebrew kom inn i bildet.

Brukte nokk selv mest til på Bomberman Tournament. Likte at Ai'n der var bedre enn Ai'n på bomberman på SNES.

 

Bruker selv Composite innstilling for å få scanlines effekt i emulator, pluss snes kontroller via adapter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...