Gå til innhold

Nye Nokia-mobiler og Windows Phone 8.1 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser frem til dette. Håper på en developer preview, akkurat som med GDR3 oppdateringen i fjor høst.

 

Og Developer Prieview blir det, men ryktene skal ha det til at den blir rundt en uke forsinket i forhold til å utgis under BUILD, grunnet noen komplikasjoner.

 

Noen river seg jo i håret av å måtte vente en ekstra uke, men jeg ser heller at DP fungerer optimalt når jeg installerer den, kontra å få en med bugs.

 

Gleder meg, og gleder meg samtidig til å se hva Nokia har å vise frem :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ryktene om en Icon-variant og muligens også "Goldfinger", enda mer toppspeccet enn 1520 i ca 5" :) Blir spennende å se hva som kommer.

Gleder meg også til DP, da kommer det siste jeg savner fra Android på plass. Hurtiginnstillinger og Battery Sense.

Skal bli moro å se om "Cortana" blir så mye mer avansert enn Apples Siri som det snakkes om.

Endret av Xaphoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser frem til dette. Håper på en developer preview, akkurat som med GDR3 oppdateringen i fjor høst.

 

Og Developer Prieview blir det, men ryktene skal ha det til at den blir rundt en uke forsinket i forhold til å utgis under BUILD, grunnet noen komplikasjoner.

 

Noen river seg jo i håret av å måtte vente en ekstra uke, men jeg ser heller at DP fungerer optimalt når jeg installerer den, kontra å få en med bugs.

 

Gleder meg, og gleder meg samtidig til å se hva Nokia har å vise frem :)

En ukes utsettelse skulle man nok kunne overleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...