Gå til innhold

Derfor heller musepekeren litt mot venstre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom jeg løfter opp armen, strekker ut pekefingern for å trykke på noe, så ser jeg faktisk fingern på skrå.

 

Derfor er det logisk at pila skrår.

 

Dersom en løk ønsker pila rett... så må han jo mangle et kromoson eller noe!

 

Enig der. Jeg liker å se på hva jeg trykker på også. Dette gir bare mere mening når man tenker på at de fleste er høyrehendte også.

Lenke til kommentar

 

Dersom jeg løfter opp armen, strekker ut pekefingern for å trykke på noe, så ser jeg faktisk fingern på skrå.

 

Derfor er det logisk at pila skrår.

 

Dersom en løk ønsker pila rett... så må han jo mangle et kromoson eller noe!

 

Enig der. Jeg liker å se på hva jeg trykker på også. Dette gir bare mere mening når man tenker på at de fleste er høyrehendte også.

Spesielt mtp at enda flere bruker musa med høyre hånd, selv er jeg venstrehendt, men bruker musa med høyre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Dersom jeg løfter opp armen, strekker ut pekefingern for å trykke på noe, så ser jeg faktisk fingern på skrå.

 

Derfor er det logisk at pila skrår.

 

Dersom en løk ønsker pila rett... så må han jo mangle et kromoson eller noe!

Enig der. Jeg liker å se på hva jeg trykker på også. Dette gir bare mere mening når man tenker på at de fleste er høyrehendte også.

Spesielt mtp at enda flere bruker musa med høyre hånd, selv er jeg venstrehendt, men bruker musa med høyre.

 

Er ikke mye utvalg der, haha! Men sånn blir det bare. Det aller meste er laget for de største standardene. Men alternativer finnes alltid. Bare å lete om man gidder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...