Gå til innhold

Flytter parkerings-automaten inn i bilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil funksjonaliteten med å finne tilgjengelige parkeringsplasser og priser i nærheita også komme til mobilversjonen?

 

Idéen bak ei slik løysning er svært god. Det einaste problemet med løysninga er at det ikkje er så mange som dette lønner seg for. Det er ikkje mange som overbetaler så mykje på parkeringsautomaten at den lønner seg å betale ekstra for å kunne avbryte parkeringsbetalinga når ein vil.

Lenke til kommentar

Hva det koster å parkere driter jeg egentlig i.. Det er selve styret med å betale for parkeringen jeg misliker, så for min del kunne de gjerne brukt autopassbrikken og bare fakturert meg en gang i måneden.. Å kunne betale fra mobilen er like rævva som å måtte dra kortet hver gang jeg kjører ut av parkeringsplassen..

Lenke til kommentar

Volvo: fy skam seg.... i lomma på verdens mest *å*** bransje....

Hva med å designe noe som isteden betaler minste mulige valør helt til du setter deg i bilen og drar igjen. Problemet var jo først at en aldri hadde mynter (i rett valør), nå som de fleste tar kort er det fremdeles irriterende å måtte gå til automat både her og der.

 

Hva med å designe noe som gjør at det blir umulig å drive i parkeringsbransjen?

Lenke til kommentar

 

Hva med å designe noe som gjør at det blir umulig å drive i parkeringsbransjen?

 

Vil ikke si det er ekvivalent med teksten jeg skrev. Går det over mobilen eller noe vil omtrent alle betale for parkering og en vil ha færre unnasluntrere. Minste valør behøver ikke nødvendigvis være 1 øre, 1 krone eller noe slikt - de kan finne en verdi som passer. Om derimot brorparten av pengene kommer inn på bøter kan dette dog endre normal takst ganske kraftig. Muligens ikke heller like stort behov for vakter så der kan en spare inn noe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...