Gå til innhold

Konkurranse: Vinn et kraftfullt lydsystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen :)

 

 

 

 

Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg :)

 

Godt Nyttår til alle i redaksjonen :)

 

Enig i den :-) Er veldig tungvint den løsningen som brukes nå... :-)

Lenke til kommentar

 

Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen :)

 

 

 

 

Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg :)

 

Godt Nyttår til alle i redaksjonen :)

 

Enig i den :-) Er veldig tungvint den løsningen som brukes nå... :-)

Ingen av dere to som er kjent med autofill? Det er vel en funksjon man finner i 100% av nettlesere.

Lenke til kommentar

Godt kjent med autofill, men det fungerer ikke i adressefeltet.

For en som bor i bibelbeltet på vestlandskysten med derav mange stavelser i gatenavnet bruker jeg gjerne lenger tid på å fylle ut disse feltene enn hva jeg gjør på å finne svarene i konkurransen

 

Dette er jo helt åpenbart høyt på lista over first-world problems, men ettersom hverken vi eller TEK-gjengen er umiddelbart i stand til å sørge for hverken verdensfred eller mindre ventetid på legekontoret så får vi heller komme med innspill der vi kan, og kanskje med litt flaks klarer vi å få til en smidigere løsning

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Klipper skamløst inn mitt eget innlegg fra en av julekalenderlukene med ønske om at det muligens blir lagt merke til av redaksjonen :)

 

 

 

 

Har egentlig gitt opp å vinne noe denne julen, men det jeg ønsker meg aller mest som "premie" til neste år er muligheten til å bruke innlogget profil i konkurransene i Tek-nettverket slik at man slipper å trykke inn all kontaktinformasjonen 4 ganger daglig gjennom hele julen, og hver helg :)

 

Godt Nyttår til alle i redaksjonen :)

 

Helt enig ;) Hadde vært mye bedre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ja, har selv lett etter vinnernavnet som aldri ble oppgitt. At konkurransen ble avsluttet trenger ikke bety at vinneren er trukket. Mulig vinneren vil holde navnet hemmelig, men da burde det vært bemerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...