Gå til innhold

Test: Er dette det kuleste treningsarmbåndet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fancy, men jeg venter heller til det kommer et som måler puls kontinuerlig. Er det så vanskelig å få til siden ingen av de utgitte armbåndene støtter det? Vi har jo puls i håndleddet også.

Hvordan kan de påstå at de har kaloritelling uten å støtte kontinuerlig puls-måling?

Lenke til kommentar

Fancy, men jeg venter heller til det kommer et som måler puls kontinuerlig. Er det så vanskelig å få til siden ingen av de utgitte armbåndene støtter det? Vi har jo puls i håndleddet også.

Hvordan kan de påstå at de har kaloritelling uten å støtte kontinuerlig puls-måling?

 

Du kan jo ha på deg pulsbeltet døgnet rundt, men det virker ikke spesielt hensiktsmessig :-). Kaloritelling har for øvrig de fleste slike produkter, selv om de ikke har pulsmåling. De bruker bevegelsessensoren for å registrere hvor aktiv du er, hvor mange skritt du går, osv. ? men som du sier blir det neppe helt nøyaktig. All slik kalorimåling varierer mye mellom ulike treningsarmbånd, apper og annet. Men det gir en indikasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fancy, men jeg venter heller til det kommer et som måler puls kontinuerlig. Er det så vanskelig å få til siden ingen av de utgitte armbåndene støtter det? Vi har jo puls i håndleddet også.

Hvordan kan de påstå at de har kaloritelling uten å støtte kontinuerlig puls-måling?

 

Finner du en god løsning på avlesing av puls rundt håndleddet kan du tjene gode penger på å selge dette til Polar, Timex og andre klokkeprodusenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...