Gå til innhold

CyanogenMod trukket ut av Google Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CyanogenMod-samfunnet har 8 millioner brukere, og både oppdaterer og skreddersyr Android – også på eldre enheter som produsenter og Google har latt i stikken. Målet er å bli det tredje mest populære mobiloperativsystemet, etter Android og iOS

 

Som du selv sier, CyanogenMod ER Android, er det ikke da et litt snodig mål som legges frem her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lastet den ned selv i går, men den fungerte ikke på min LG G2.

Ville såklart ha vært enklere for de med en S2\S3\S4, men uansett. CyanogenMod er Android, men de modifiserer de såpass at det er mange fler funksjoner, og ikke minst de kjører MYE bedre enn de som følger med telefonen.

Det nærmeste man kommer noe slikt er jo "Google Edition". Men da får man fortsatt ikke de ekstra funksjonene.

 

Synes selv det målet der var litt snodig, alikevel om jeg skjønner hva de mener med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Lastet den ned selv i går, men den fungerte ikke på min LG G2.

Ville såklart ha vært enklere for de med en S2\S3\S4, men uansett. CyanogenMod er Android, men de modifiserer de såpass at det er mange fler funksjoner, og ikke minst de kjører MYE bedre enn de som følger med telefonen.

Det nærmeste man kommer noe slikt er jo "Google Edition". Men da får man fortsatt ikke de ekstra funksjonene.

 

Synes selv det målet der var litt snodig, alikevel om jeg skjønner hva de mener med det.

 

http://wiki.cyanogenmod.org/w/D802_Info

 

LG G2 fikk en release candidate i forrigårs, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet til det kommer en stabil versjon av Cyanogen til telefonen vår.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...