Gå til innhold

TEST: Chenbro Gaming box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har dette kabinettet, men de har en annen strømforsyning.

De har en 350w med en 12cm vifte på innsiden, veldig stillegående!!

(husker ikke navnet på den..)

 

Men Komplett sin versjon har standarddør uten vindu osv.

 

Litt dårlig at det ikke er bilde av innsiden av kabinettet. en forglemmelse kanskje??

Lenke til kommentar
Komplett har dette kabinettet, men de har en annen strømforsyning.

De har en 350w med en 12cm vifte på innsiden, veldig stillegående!!

(husker ikke navnet på den..)

 

Men Komplett sin versjon har standarddør uten vindu osv.

 

Litt dårlig at det ikke er bilde av innsiden av kabinettet. en forglemmelse kanskje??

 

Jeg vet, det er av typen:

FSP350-60PN(PF), 350W

FSP Group

Lenke til kommentar
<a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=2297">TEST: Chenbro Gaming box</a><br />Vi har nå sett nærmere på et nytt kabinett fra Chenbro, som er spesielt rettet mot spillere. Kabinettet kan leveres med forskjellige farger på fronten og har et stort vindu med en "G" på siden. Er det noe å satse på?<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=2297">Les artikkelen her</a>

 

Kabinett rettet mot spillere? lol. Chenbro Gaming box høres ut som ett nytt tvspill :D Hadde sjønt det om det hadde vært en komplett pc m/kraftig skjemkort og annet hightech spillutstyr og da kalt det en box for spillere, ikke ellers :)

 

for meg så den kassen ut som en helt ordinær kasse som er modda med plexiglass/neonlys, som man likevel ikke ser når til når man gjemmer den under databordet :smile:

Lenke til kommentar

jeg har akkurat montert en maskin med dette kabinettet.. Det følger med 350w psu av meget høy kvalitet, ikke 300w som dere omtaler.. Kvaliteten på kabinettet er meget bra, svært enkelt å montere i, skjønner ikke hvorfor hw.no ga minus på montering av HK, monteringen av HK gikk veldig raskt og smertefritt.. Eneste minus jeg gir er at det er få plasser man kan montere kabinettsvifter, her er chieftec hakket bedre.. Ellers er kabinettet svært tungt, vitner om kvalitet og demper støy.. Anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...