Gå til innhold

Sniktitt: Acer Iconia W3-810 64 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen kommentarer til denne anmeldelsen:

 

1. Nettbrettet var på det norske markedet før sommeren. Jeg kjøpte dette 10. juli på komplett.no, så det er ikke særlig nytt.

 

2. Når jeg sammenligner dette nettbrettet med Asus VivoTab RT, så er jeg ikke enig i at MS kan skrote Windows RT riktig ennå. VivoTab RT er mye tynnere veier bare 25g mer til tross for at det er 10" kontra 8". VivoTab RT blir heller ikke like varmt som Icona W3. Så lenge det er fordeler med ARM kontra Intel, har Windows RT livets rett. Men MS, hardwareprodusentene og nettmedia har et stykke arbeid å gjøre for at fobrukerne skal skjønne fordelene og ulempene med Windows RT. Det er viktig at forbrukerne skjønner det, så man ikke velger feil etter behovet man har.

 

3. Jeg kan ikke fatte at dere skriver at skjermen fungerer greit. Hvis det er noe man bør skrive i en test av dette nettbrettet, er det at skjermen er søppel! Det har ikke noe med oppløsningen å gjøre. Den er rett og slett uklar, og er grunn nok til å holde seg langt unna dette nettbrettet. Det ryktes at Acer har lyttet til tilbakemeldingene og skal komme med en ny versjon med bedre skjerm, men da vil ikke modellnummeret være 810, vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...