Gå til innhold

Valget 2013: Sosialistisk Venstreparti (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Mener jo mye bra, men gjør altså noe annet i praksis. Slikt virker jo ikke akkurat tillitsvekkende.

 

Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Mener jo mye bra, men gjør altså noe annet i praksis. Slikt virker jo ikke akkurat tillitsvekkende.

 

Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale).

Stiller meg selv enig i dette. Både at SV kan vedta lover som innskrenker individers frihet og rettigheter uten å tenke seg om i førsteomgang og at dette er nødt til å være en ekstra-nyhet, jeg skal dog ikke legge meg for mye opp i hvordan Mediehuset Tek velger å drifte sidene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forøvrig vil jeg berømme hw.no for denne artikkelserien, fint dere tør sette fokus på valget. Jeg mener at disse artiklene, i folkeopplysningens ånd, burde vært tilgjengelig for alle. Litt sært at akkurat dette stoffet ligger på "ekstra" (selv om det er godt/informativt egenprodusert matriale).

 

Veldig enig. Hva med å lansere hele artikkelserien gratis en uke før valget?

Lenke til kommentar

"I tillegg lar loven private aktører overvåke internettbruken til mistenkte fildelere, uten konsesjon fra Datatilsynet"

 

Overvåke internettbruken??

Det er jo blank løgn.

Artikkelforfatter kan vel kanskje si i hvor stor grad nettbruken til folk kan overvåkes.

Det er snakk om en synlig IP adresse i klienten, og det kan vel knapt kalles overvåkning.

Lenke til kommentar

"I tillegg lar loven private aktører overvåke internettbruken til mistenkte fildelere, uten konsesjon fra Datatilsynet"

 

Overvåke internettbruken??

Det er jo blank løgn.

Artikkelforfatter kan vel kanskje si i hvor stor grad nettbruken til folk kan overvåkes.

Det er snakk om en synlig IP adresse i klienten, og det kan vel knapt kalles overvåkning.

Hvordan er det blank løgn? Det er fremdeles overvåking, som tidligere har vært forbeholdt politiet, men nå lovlig kan utføres av en privat aktør med økonomiske interesser i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...