Gå til innhold

Fight Night nede for telling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. I setningen

I stedet for boksing fokuserer amerikanerne på «ultimate fighting championship», et hvor man blander elementer fra flere kampsporter og blant annet tillater både slag, spark og bryting.

 

... Ville det vært naturlig å bytte ut "ultimate fighting championship" med MMA, som er det sporten faktisk heter. UFC er bare en promosjon - det er som forskjellen på fotball og Premier League.

 

Proffboksing er ganske passé, så det er ikke så rart at EA velger å kjøre MMA for fullt nå som de har den viktigste merkevaren også i den sporten.

Lenke til kommentar

Dette gledar eg meg til. UFC Undisputed 1 og 2 var temmeleg middelmådige spel. UFC Undisputed 3 synest eg var eit steg i rett retning - men, eg synest at EA MMA var eit mykje betre spel, teknisk sett.

 

Eit av dei store problema til EA MMA, var at det mangla "star power". Forutanom Fedor Emilianenko og Randy Couture var det mykje 'has been's' og 'nobody's'.

 

Vonaleg byggjer dei vidare på karrieremodusen som ein hadde i Undisputed 3 - og utviklar fleire nye modi.

Lenke til kommentar

Dette gledar eg meg til. UFC Undisputed 1 og 2 var temmeleg middelmådige spel. UFC Undisputed 3 synest eg var eit steg i rett retning - men, eg synest at EA MMA var eit mykje betre spel, teknisk sett.Eit av dei store problema til EA MMA, var at det mangla "star power". Forutanom Fedor Emilianenko og Randy Couture var det mykje 'has been's' og 'nobody's'.Vonaleg byggjer dei vidare på karrieremodusen som ein hadde i Undisputed 3 - og utviklar fleire nye modi.

 

Ea MMA var jo helt latterlig dårlig når det traff matta. Snakk om arcade buttonmashing. Der hadde THQ en mye mer omfattende og bedre variant. Det vanskeligste å implementere og også et av de viktigste aspektene når det kommer til realisme, er fotarbeid.

 

Spent på hvordan de forholder seg til det.

 

 

Lenke til kommentar

Eit av dei store problema til EA MMA, var at det mangla "star power". Forutanom Fedor Emilianenko og Randy Couture var det mykje 'has been's' og 'nobody's'.

 

Det var nok et problem for EA. Uten UFC manglet spillet helt klart de fleste av de virkelig store stjernene, men jeg synes likevel rosteret var et av de positive aspektene ved spillet. Å kalle utøverne som var med i EA MMA for "'has been's' og 'nobody's'" er bare historie- og kunnskapsløst. Jeg ser få utøvere som passer til den beskrivelsen.

 

Nårmere halvparten av utøverne har jo i ettertid fått plass i UFC og vil antagelige være med i et nytt UFC spill. Melendez, Shields, Overeem, Dan Henderson, Mizuno Hirota, Josh Thompson, Gegard Mousasi, Werdum, Barnett, Jacare +++.

 

Ellers er det legender som Bas Rutten, Ken Shamrock, Hayato Sakurai, Miletich, Randleman.

 

Samt en rekke som ikke er i UFC men som er helt på det nivået (på den tiden ihvertfall), Eddie Alvarez, Aoki, Kawajiri, Kazuo Mizaki, Hansen, Satoru Kitaoka, Calvancante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hermetegn eller ikke. Du fant tydeligvis ikke noen mer respektable ord å bruke om mange svært gode utøvere og legender.

Enig, MMA er evig mye mer enn kun benson, gsp, spider, bones og velasquez, muhr etc.

 

Nå håper jeg bare at EA fikk og vil bruke pride-lisensen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...