Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg tenkte å lage en tråd for de som har kommet opp i skriftlig eksamen i psykologi 2 sånn at vi kan hjelpe hverandre med tips og informasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også ha denne eksamenen. Vanskelig å si hva man burde lese på før vi får forberedelsesdelen. Så vi får vente å se til da. :)

Skrevet (endret)

Lykke til med eksamen! :)

(Jeg studerer profesjonsstudiet i psykologi. Aldri hatt psykologi på VGS, men jeg kan svare på ting dere lurer på, sånn faglig. Er litt digg å få frisket opp i grunnlaget, før jeg har eksamen selv.)

Endret av Kakofoni
  • Liker 2
Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

samme her! Spent på hva det blir imorgen.

Skrevet

Hei! Jeg kom også opp i psykologi i eksamen, men har ikke fått utdelt emne og slikt enda :/

Noen som har lyst til å publisere emnet, slik at jeg kan begynne å jobbe? :)

Skrevet

Jeg har kun hatt heldags i Psykologi 1 gang... Pga sykdom og kjøretimer og slikt,

og det gikk til h*******,

tror ikke jeg helt forstår hvordan man skal bygge opp en tekst.

Skrevet

tror nok at det er lett å få en god karakter på en slik eksamen. Forebygging av psykisk helse er jo et svært viktig tema i læreboka, som også er veldig bredt. lykke til alle sammen :-)

Skrevet (endret)

Kan det være noe lureri? At vi må trekke inn konflikter, kommunikasjon og forebygging innenfor det?

Eller tror dere at det konkret blir psykisk helse, psykiske lidelser og helsearbeid?

Endret av Ohgenius
Skrevet

Temaet er forebygging.

Ett av de kjipeste temaene vi kunne ha fått, føler i hvertfall jeg :(

Tusen takk! Var ikke akkurat min lykke heller :/

Skrevet

Kan det være noe lureri? At vi må trekke inn konflikter, kommunikasjon og forebygging innenfor det?

Eller tror dere at det konkret blir psykisk helse, psykiske lidelser og helsearbeid?

må ta utgangspunkt i at du kan få spørsmål fra hele boka! :p
Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet (endret)

:ninja:

Endret av Slettet-8OkEXm
Skrevet

I og med at det bare står forebygging på forberedelsesarket, tipper jeg at det er ifra alle kapitlene.

Er det noen som ikke bruker Psykologi 2 av cappelen damm?

Skrevet

I og med at det bare står forebygging på forberedelsesarket, tipper jeg at det er ifra alle kapitlene.

Er det noen som ikke bruker Psykologi 2 av cappelen damm?

Jeg har aschehoug boka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...