Gå til innhold

Dota 2-turnering med rekordstor pengepremie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett meg om jeg har feil. Men nå betaler vel Riot "lønn" til alle som er med i LCS, i tillegg til premiepenger i sesongen. Når det kommer til sluttspillet vil vel prislappen være mye høyere enn 2 millioner dollar for å ha holdt dette gående.

 

Det er riktig det. Om jeg husker riktig ble det totalt brukt 5 millioner dollar til ulike organisasjoner gjennom hele LCS Season 2. Selve premiepotten var dog på 2 millioner kroner. :)

Lenke til kommentar

I fjor var det 2 mill, men hvis du ser på kvalifiseringen i fjor som var et par helger og noen få turneringer, til nå der de spiller hver eneste helg, så vil jeg tro at premiepotten blir større :)

 

Dessuten er det jo uretferdig å ikke ta med pengene du får i lønn (Dette er jo og basert på hvor god du er, iom at du må være med i både spring LCS og summer LCS)

Lenke til kommentar

Det er riktig det. Om jeg husker riktig ble det totalt brukt 5 millioner dollar til ulike organisasjoner gjennom hele LCS Season 2. Selve premiepotten var dog på 2 millioner kroner. :)

Er dette før Worlds premien? Likevel imponerende mye penger det begynner å bli i omløp her.

Lenke til kommentar

Valve vet hvordan de skal gjøre ting som dette.

Er det ingen som har nevnt det faktum at Riot fortsatt ikke har betalt ut 5 millioner som de annonserte?

 

Gleder meg til TI3, heldigvis ingen som cheater og Valve er ikke dumme nok til å la spillerne se motsandernes minimap.:D

 

PS: Det at Riot eier competitive players direkte er jo også ganske latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I fjor var det 2 mill, men hvis du ser på kvalifiseringen i fjor som var et par helger og noen få turneringer, til nå der de spiller hver eneste helg, så vil jeg tro at premiepotten blir større :)Dessuten er det jo uretferdig å ikke ta med pengene du får i lønn (Dette er jo og basert på hvor god du er, iom at du må være med i både spring LCS og summer LCS)

Hvorfor er det urettferdig? Man tar jo ikke med den lønna DotA spillerene får av sine organisasjoner.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...