Gå til innhold

Konkurranse: Vant du speilrefleks fra Nikon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

I testen deres av D5100 står det (copy-paste):

 

"Som nevnt, kan du ta opp video i full HD-kvalitet med 24 eller 25 bilder pr. sekund og to ulike kompresjonsgrader. "

 

men dere skriver her at riktig svar er 24, 25 eller 30 bilder per sekund. Jeg synes det er svært dårlig at dere stiller spørsmål fra en test dere selv viser til, der informasjonen i testen tydeligvis er feil (?). Har dere en kommentar til dette? Er sikkert flere enn meg som svarte "24 og 25" på siste spørsmål..

 

Mvh

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I lanseringsartikkelen, som vi også lenket til, står det rette svaret, nemlig at man også kan få 30 fps ved å stille kameraet om fra PAL til NTSC. Dette var ikke så relevant i en testsammenheng, og ble nok dermed ikke tatt med dengang. Det rette svaret er også mulig å finne andre steder, f.eks Nikons produktsider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,I testen deres av D5100 står det (copy-paste):"Som nevnt, kan du ta opp video i full HD-kvalitet med 24 eller 25 bilder pr. sekund og to ulike kompresjonsgrader. "men dere skriver her at riktig svar er 24, 25 eller 30 bilder per sekund. Jeg synes det er svært dårlig at dere stiller spørsmål fra en test dere selv viser til, der informasjonen i testen tydeligvis er feil (?). Har dere en kommentar til dette? Er sikkert flere enn meg som svarte "24 og 25" på siste spørsmål..Mvh

 

Jeg reagerte også på dette.

Lenke til kommentar

Hei,I testen deres av D5100 står det (copy-paste):"Som nevnt, kan du ta opp video i full HD-kvalitet med 24 eller 25 bilder pr. sekund og to ulike kompresjonsgrader. "men dere skriver her at riktig svar er 24, 25 eller 30 bilder per sekund. Jeg synes det er svært dårlig at dere stiller spørsmål fra en test dere selv viser til, der informasjonen i testen tydeligvis er feil (?). Har dere en kommentar til dette? Er sikkert flere enn meg som svarte "24 og 25" på siste spørsmål..Mvh

 

Jeg svarte først 24 og 25, men så så jeg i kommentar feltet at de hadde flere svar på det spørsmålet, så jeg svarte 24,25 og 30 også

 

Lenke til kommentar

Gratulerer så utrolig mye til vinneren :)

 

Som så veldig mange andre her skriver, angående spørsmål 4, var jeg også utrolig spent på hvilket svar Dere kom til å gi riktig på hehe :p

 

Lenge siden jeg har observert noen gi ut en test som svekker ens egen tillit. Langt fra bittert, men det beviser jo bare hvor lite "holdbare" testene Deres er, og at man må lese andres tester fremfor Deres fremover, være seg samling av info eller om man skal svare på Deres eller andre konkurranser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...