Gå til innhold

Nå skal Facebook endre profilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeder deg på Facebook? Hvem gør ikke det :green: Har du lurt på hvem av vennene dine som har besøkt deg?

Da kan du gjøre følgende:

 

Gå inn på din Facebook profil. Trykk på knappen Hjem . Høyreklikk et tomt sted på siden. Velg vis kildekode. Trykk F3. Velg search for "InitialChatFriendsList". Etter dette ordet vil det komme opp lange rekker med tall kun separert av ",". Disse tallene er dine venners ID! Det første tallet skal vel representere den som har besøkt siden din mest osv. For å se personen bak ID'en kopierer du rekken med tall. Deretter går du til http://www.facebook.com/ og etter slashen(/) limer du inn tallrekken du akkurat kopierte. PS! Det har hent at jeg har måttet bruke lim inn funksjonen 4-5 ganger før browseren har reagert. (vet ikke hvorfor) men uansett..når du da trykker enter så kommer du inn på siden til den som har besøkt deg!

 

Jeg har sikkert blandet litt Norsk og Engelsk her, men jeg har skrevet det så enkelt som mulig...

Lenke til kommentar

Kjeder deg på Facebook? Hvem gør ikke det :green: Har du lurt på hvem av vennene dine som har besøkt deg?Da kan du gjøre følgende:Gå inn på din Facebook profil. Trykk på knappen Hjem . Høyreklikk et tomt sted på siden. Velg vis kildekode. Trykk F3. Velg search for "InitialChatFriendsList". Etter dette ordet vil det komme opp lange rekker med tall kun separert av ",". Disse tallene er dine venners ID! Det første tallet skal vel representere den som har besøkt siden din mest osv. For å se personen bak ID'en kopierer du rekken med tall. Deretter går du til http://www.facebook.com/ og etter slashen(/) limer du inn tallrekken du akkurat kopierte. PS! Det har hent at jeg har måttet bruke lim inn funksjonen 4-5 ganger før browseren har reagert. (vet ikke hvorfor) men uansett..når du da trykker enter så kommer du inn på siden til den som har besøkt deg!Jeg har sikkert blandet litt Norsk og Engelsk her, men jeg har skrevet det så enkelt som mulig...

 

For noe tull. Det eneste det der viser er hvilke venner som dukker først opp/er prioritert i chatboksen på venstre side. Dette er de du har kommunisert mest med innen en gitt periode.

Lenke til kommentar

For noe tull. Det eneste det der viser er hvilke venner som dukker først opp/er prioritert i chatboksen på venstre side. Dette er de du har kommunisert mest med innen en gitt periode.

Flere av "vennene" mine har jeg ikke kommunisert med i det hele tatt, men - da er det jo rart at noen av de kommer opp? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...