Gå til innhold

HTC One blir forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger telefonen, men må avvente og se hva Samsung kommer med. Etter å ha testet Xperia Z en del frister den ikke mer. Ser utrolig mye bedre ut på bilder enn den er IRL spør du meg, samtidig som den ikke lå særlig godt i hånden. Dog er jeg jeg veldig happy for at Sony er tilbake i racet mer enn de har vært på veldig lenge.

Så får vi se om det blir et HTC- eller Samsung-år i år da. :p

Lenke til kommentar

Dette er den som frister mest for min del i år.

 

I år? Det er mars nå da.. Du kan ikke tenkte deg at det kommer noe mere attraktivt en denne mot julen? Liker for oevrig min optimus G pro bedre en HTC one, skjermen og batteriet blir for lite i HTC sin. Synes også kantene ser litt store ut.

 

 

Lenke til kommentar

Dessverre så er dette ingen bombe etter min mening.

Jeg skjønner egentlig ikke at man lærer dette..

 

av mine 4 siste telefoner har 3 vært HTC sine "toppmodeller" som er kjøpt rett etter lansering.

 

Htc Desire, var forsinket/levert for lite antall. Og mener å huske var vanskelig å få fatt i

HTC Desire HD var vel også forsinket på vei inn...mener jeg lette land og strand rundt for denne

HTC One X, her var jeg såpass "klok" at jeg ventet at den kom inn, men jeg mener at denne også ikke kom til riktig tid.

 

Så nå kalkulerer jeg alltid med en måneds forsinkelse på leveransene til HTC. for å være ærlig synes jeg da de heller burde være forsiktige med leveringsdatoene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...