Gå til innhold

PlayStation 4 er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Det er jo bare en x86 PC med fjernstyrte håndtak :D

 

Nei, det er en PlayStation! Det betyr null bekymringer for om "PC"-en er god nok. Null kluss med installering, graphic settings, inkompatible drivere, plugins, faenskap og annet piss. Konsoller er brukervennlige. PCer er utviklervennlige.

 

Dedikerte spillkonsoller er og blir mer "strømlinjeformede" enn PC-er. Så får grafikk være grafikk. For meg er den lille (ja, lille!) forskjellen mellom PC og konsoll dørgende irrelevant.

 

Hmm... synes jeg høres litt sint ut her :p

Endret av Joels
Lenke til kommentar

Nei, det er en PlayStation! Det betyr null bekymringer for om "PC"-en er god nok. Null kluss med installering, graphic settings, inkompatible drivere, plugins, faenskap og annet piss. Konsoller er brukervennlige. PCer er utviklervennlige.

 

Dedikerte spillkonsoller er og blir mer "strømlinjeformede" enn PC-er. Så får grafikk være grafikk. For meg er den lille (ja, lille!) forskjellen mellom PC og konsoll dørgende irrelevant.

 

Hmm... synes jeg høres litt sint ut her :p

Jeg har ikke veldig store problemer med å legge inn spill eller den automatiske oppdateringen av skjermkortdriveren min av og til. Men dette kan jo være vanskelig for noen, så da er det godt man har konsoller det produsenten er sjef og kan styre innholdet (og pengeflommen).

 

Jeg for min del liker å ha litt mer kontrollen selv, det er jo litt mer forbrukervennlig mener nå jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...