Gå til innhold

Nokia endelig i pluss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

"Serr?"

 

Hvor gammel er du egentlig? :p

Hvor gammel er du egentlig siden du bryr deg om sånn unødvendig dritt?

 

Sier selv "serr" ganske ofte, men siden jeg skriver på bokmål her på forumet (og til stor grad på Facebook), kommer jeg heller ikke til å skrive "serr".

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
"Serr?"Hvor gammel er du egentlig? :p
Hvor gammel er du egentlig siden du bryr deg om sånn unødvendig dritt?Sier selv "serr" ganske ofte, men siden jeg skriver på bokmål her på forumet (og til stor grad på Facebook), kommer jeg heller ikke til å skrive "serr".

 

Oioi, morsomheter er altså ikke lov. Jeg bryr meg ikke, det var bare så passende i en hvor gammel er du setting, når serr er et fenomen man stort sett finner blant de som er yngere enn meg, og jeg er ikke spesielt gammel. Gammel nokia, ung skribent.

 

Legg for øvrig merke til :p som for min del betyr at dette er en spøk...

Lenke til kommentar

Oioi, morsomheter er altså ikke lov. Jeg bryr meg ikke, det var bare så passende i en hvor gammel er du setting, når serr er et fenomen man stort sett finner blant de som er yngere enn meg, og jeg er ikke spesielt gammel. Gammel nokia, ung skribent.

 

Legg for øvrig merke til :p som for min del betyr at dette er en spøk...

Jeg hadde også en spøk (sir vi) :) , hahahahah. Umulig å vite hva som er spøk, og hva som ikke er det når det kommer til ren tekst. Selvfølgelig, du hadde en smiley så tar selvkritikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...