Gå til innhold

Anmeldelse: Carrier Command: Gaea Mission (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke nevne Hostile Waters som ikke bare var et fantastisk spill og bygget på carrier command, men også brukte svært mye av mekanikken man finner i CC:GM, bl.a. AI som tar over enhetene når man ikke bruker dem i 1st person view, oversiktlig grensesnitt med mulighet for taktikk som blir ødelagt av nevnte (klønete) AI

Lenke til kommentar

AI i alle spillene til Bohemia Interactive er vel elending så de burde fått inn noen nye folk til å forbedre AI i dette spillet, andre eksisterende spill og kommende spill.

 

Jepp. Arma er fantastisk...mot mennesker...men faktisk skal online coop være mye bedre med den nye "headless client" AI-en, da. ( Søk etter ShackTac på youtube )

 

Jeg håper virkelig også at dette er noe som kan fikses i en patch. Det virker så merkelig at spesielt dette punktet fortsetter å være dårlig i alle Bohemia-spill med tanke på at det sansynligvis består av de samme bitene med kode. Eller kanskje ikke. Kjøretøy i Arma er som regel bedre på å finne frem...

 

Når det gjelder Arma har jeg akkurat oppdaget DAC (Dynamic AI Creator). Jeg har ikke testet enda men blant annet skal AI ta i bruk hus, tomme kjøretøy osv. Det store poenget med DAC er at oppdragene blir vedlig forskjellige for hver gjennomspilling. Går ikke an å bare huske hva som skjedde forrige gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...