Gå til innhold

Sniktitt: Asus VivoBook S200 og VivoBook S400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er helt på trynet. Hvem gidder og sitte og strekke armen over et tastatur for og bruke en skjerm slik?

 

Hvis dette grensesnittet er ment til og brukes med fingrene hvorfor er dette da en laptop? Du verden, enda et produkt vi aldri mer kommer til og høre om.

Lenke til kommentar

Dette er helt på trynet. Hvem gidder og sitte og strekke armen over et tastatur for og bruke en skjerm slik?

 

Hvis dette grensesnittet er ment til og brukes med fingrene hvorfor er dette da en laptop? Du verden, enda et produkt vi aldri mer kommer til og høre om.

Fruen har en Asus Transformer TF101 med tastatur og det er utfolig hvor fort man blir vant med å hurtig kunne bytte mellom tastatur, pekeflate og å bruke skjermen.

Etter å har brukt enheten en del når jeg satt den opp så tok jeg meg selv i å flere ganger når jeg satt på laptop å prøve å scrolle direkte på skjermen for eksempel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er helt på trynet. Hvem gidder og sitte og strekke armen over et tastatur for og bruke en skjerm slik?Hvis dette grensesnittet er ment til og brukes med fingrene hvorfor er dette da en laptop? Du verden, enda et produkt vi aldri mer kommer til og høre om.

 

Det er ikke ett UI ment for touch, men ett UI som fungerer bade med mus/tastatur og touch.

Lenke til kommentar

Dette er helt på trynet. Hvem gidder og sitte og strekke armen over et tastatur for og bruke en skjerm slik?Hvis dette grensesnittet er ment til og brukes med fingrene hvorfor er dette da en laptop? Du verden, enda et produkt vi aldri mer kommer til og høre om.

 

Når man ser hvilke nye løsninger de har kommet opp med så virker jo dette veldig lovende spør du meg.

 

http://www.dn.no/play/#!1622/

Lenke til kommentar
Dette er helt på trynet. Hvem gidder og sitte og strekke armen over et tastatur for og bruke en skjerm slik?Hvis dette grensesnittet er ment til og brukes med fingrene hvorfor er dette da en laptop? Du verden, enda et produkt vi aldri mer kommer til og høre om.
Fruen har en Asus Transformer TF101 med tastatur og det er utfolig hvor fort man blir vant med å hurtig kunne bytte mellom tastatur, pekeflate og å bruke skjermen.Etter å har brukt enheten en del når jeg satt den opp så tok jeg meg selv i å flere ganger når jeg satt på laptop å prøve å scrolle direkte på skjermen for eksempel.

 

Der traff du spikeren. Jeg jobber ikke så mye mot laptops lengre, men selv på stasjonær maskin kan jeg ta meg selv i å touche skjermen når jeg blir litt ivrig og skal vise noe til andre.

 

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...