Gå til innhold

Her er Boxee TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812387491234

Samtidig stopper de altså oppdateringer på sitt nåværende produkt Boxee Box. Neitakk. Synes levetid på halvannet år er latterlig dårlig support (siste året har det knapt kommet oppdateringer), så skjønner hvor det bærer hen fremover for selskapet.

 

 

Lenke til kommentar

Er helt enig med viator, halvannet års support for ett produkt som i mange tilfeller er 3 ganger så dyrt som konkurrentene er noe latterlig. Er selv bruker og fan av Boxee Box, men dette høres drøyt ut.

 

Med det sagt det er en god nyhet at de kommer med en ny boks, kanskje denne faktisk klarer å behandle større biblioteker med media enn hva Boxee Box klarer, da den har en tendens til å gå helt i stå når en kommer opp i størrelse.

 

Og prisen høres jo helt rett ut, selv om jeg er noe provosert så gleder jeg meg til en ny Boxee (Tv) som kan enklere forsvares å kjøpe til alle rom uten å koste fletta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Er dette verdt oppgraderingen fra Boxee box om man kun ser på lokale filer?

 

Nei. På forumet sier de at de støtter lokale filer, men ikke så godt som på Boxee Box. Det er heller ikke målgruppen for produktet.

Lenke til kommentar

Er dette verdt oppgraderingen fra Boxee box om man kun ser på lokale filer?

 

Nei. På forumet sier de at de støtter lokale filer, men ikke så godt som på Boxee Box. Det er heller ikke målgruppen for produktet.

 

Aww :-( Syns Boxee Box er alt for treg når det begynner å bli mnage filer og laggete i browsinga, håpa på noe nytt

Lenke til kommentar

Utrolig at dere ikke nevner det viator sier. Folk som kjøper Boxee Box nå blir rett og slett lurt. Bare å holde seg unna. Finn et annet alternativ. http://blog.boxee.tv...ture/#idc-cover

Disse små Android sticksa som i det siste har blitt veldig populære på nettet fungerer ofte strålende. Har selv en MK802II og en MK808, og sistnevnte anbefaler jeg lett over Boxee:) Er ikke hardware støtte for XBMC (enda), men fungerer strålende med Plex for Android og Netflix. Spiller 1080p mkv filer med MxPlayer lokalt uten problemer også. Har sett den priset ned til $63 USD, så er ikke store risken å ta.

Endret av Mow
Lenke til kommentar

De lager ny box ja.. joda.. Jeg kjøpte Boxee box jeg. Funka flott første dagen, andre dagen når e kom hjem.. fikk e ikke slått den på igjenn. Når e endelig fikk liv i den, funka ikke kontrollen. Da var bare 1 ting som skjedde: RETUR. Søppel spør du meg. Data+HDMI+Godt nett. Blir ikke bedre enn dette.

Lenke til kommentar

Har hatt noen lignende problemer som dere nevner, problemer med store media bibliotek, tilsynelatende "død" i en periode, viste seg det er bare å holde inne på knapp samtidig som en setter inn kontakt for å gjøre en full FW restore. Men når Boxee Box kom var alternative bokser langt ifra så god innpakket som Boxee Box da var, og jeg mener den kom med ett snertent interface, mulighet for å spille av så og si alle media filer, og sosial integrasjon ikke det at jeg bruker det, men det hele oppleves egentlig mye mer levende og dynamisk. I hele og det hele har jeg egentlig vært fornøyd med min box.

 

Browser er noe treg ja, men så kom ikke Boxee Box med verdens kraftigste hardware heller, men raskere enn alternativer som ny, og med litt god vilje kan den brukes.

 

Den får også ett ekstra pluss i margen for å være så allsidig som den er, samt at den føles som ett ekte media senter kontra Apple TV som strengt tatt føles og ser egentlig veldig kjedelig ut (Interface). For å ikke snakke om at skal du se noe annet en iOS format må du kjøre tanscoder på en maskin i bakgrunn for å se dette. Det finnes selvsagt andre bokser, men de har en tendens til å ha store mangler på sine felt.

Lenke til kommentar

Testet boxee når det var mulig å installere på windows og mac, men synest det var milevis bak Plex og Plex sin media server, så jeg droppet det.

 

Kjører en dedikert server for plex media server, og kan se innhold lokalt og eksternt. Herligt når man er på reise med iPaden. Eneste Plex mangler nå er en bra måte å velge "sync offline" til enheter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Disse små Android sticksa som i det siste har blitt veldig populære på nettet fungerer ofte strålende. Har selv en MK802II og en MK808, og sistnevnte anbefaler jeg lett over Boxee:) Er ikke hardware støtte for XBMC (enda), men fungerer strålende med Plex for Android og Netflix. Spiller 1080p mkv filer med MxPlayer lokalt uten problemer også. Har sett den priset ned til $63 USD, så er ikke store risken å ta.

 

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=150948727829&index=5&nav=SEARCH&nid=61777179318

 

Er det denne du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...