Gå til innhold

? Nei, Windows truer ikke Android-brettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som mobil.no er Microsoft hatere. Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!

 

den er mye bedre enn iPad, pga tastatur, usb hub og mye meir? Du har ein skrue løs om du kan påstå noe er bedre før produktet eingang er lansert. Dessuten er det jo ikkje mobil.no som har laga denne analysen, for di handler det bare om å få flest lesere.

Lenke til kommentar

Og hva faen beserer IDC seg på?? Andre systemer kommer til å gå helt av merkedet spår de... Hva med Boot to Gecko ("FirefoxOS").. eller "bada og Tizen" sammensetningen?... Analytikere som ikke har peiling er bare å holde seg vekke fra. Skjønner ikke at dere en gang skriver om dette.

 

Hver en analyse som jeg ser relatert til mobile operativsystemer er på tryne. Ingen tar i betrakting at andre systemer vil oppstå. Fullverdige droid- og iOS-konkurenter som har store selskaper bak seg til å reklamere, vil fort skaffe seg avtaler med forksjellige selskaper.

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Virker som mobil.no er Microsoft hatere. Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!

Jeg er ikke sikker på om du har skjønt hvorfor folk kjøper nettbrett. En bærbar datamaskin som MacBook Air har også " tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!" Likevel selger Apple ca 10 ganger flere iPads enn MacBook Air.

Lenke til kommentar

Virker som mobil.no er Microsoft hatere.

Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!

Dette var jo stort sett det mange sa når iPad ble annonsert og slaktet.

Lenke til kommentar

Virker som mobil.no er Microsoft hatere. Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!

 

den er mye bedre enn iPad, pga tastatur, usb hub og mye meir? Du har ein skrue løs om du kan påstå noe er bedre før produktet eingang er lansert. Dessuten er det jo ikkje mobil.no som har laga denne analysen, for di handler det bare om å få flest lesere.

 

Du er vel klar over at det fins Android tableter i dag med alt denne og ennå mye mer? Jeg kan godt tenke meg at det er mange som ønsker seg mer enn iPad kan levere (og mer valuta for pengene), men spørsmålet er om det er mange som ville velger MS over Android på en pad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig å se denne oversikten, da jeg hadde inntrykk av at det kun var ipadder rundt i de tusen hjem. Denne viser jo at det nesten er like mange android brett i omløp. Kan det ha noe med at pressen er kjøpt og betalt av apple for å skape et skeivt bilde av virkeligheten. Kudos til mobilen som viser oss dette ;)

 

Det er en definisjonsspørsmål om pressen er kjøpt og betalt" eller at Apple sin marketting er mye bedre enn andre sin. Men Apple har ihvertfall klart å få til en type hysteri og fanatiske oppførelse hos en del av kundene sine, som gir det masse pressedekning og fører til at svært mange tror de har en større markedsandel enn det det virkelig har. Du ser det ennå klarere i smartphone markedet - veldig mange tror at iPhone er den mest populære smartphone (og de ikke tror at det er den eneste smartphonen) - men Android er langt mer brukt.

 

Markedsandelene i Norge er litt anderledes enn ellers i verden, fordi nordmenn har mer penger å bruke, og en stor tendens til å tenke at noe som koster mer er nødvendigvis verdt mer - de vil heller kaste penger mot et problem eller behov enn å tenke på noe bedre. De vil også mye hellere lytte til hva VG eller Dagbladet sier denne uka enn å bruke tid å lese eller undersøke ting selv. P.g.a. norsk forbruker sin "logikk" har dermed Apple sin produkter høyere markedsandel her enn i mange andre land.

Lenke til kommentar
Virker som mobil.no er Microsoft hatere. Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!
den er mye bedre enn iPad, pga tastatur, usb hub og mye meir? Du har ein skrue løs om du kan påstå noe er bedre før produktet eingang er lansert. Dessuten er det jo ikkje mobil.no som har laga denne analysen, for di handler det bare om å få flest lesere.
Du er vel klar over at det fins Android tableter i dag med alt denne og ennå mye mer? Jeg kan godt tenke meg at det er mange som ønsker seg mer enn iPad kan levere (og mer valuta for pengene), men spørsmålet er om det er mange som ville velger MS over Android på en pad.

 

Sant. Jeg spiser iPad tabletter hele dagen, og de smaker fælt, på grensen til uspiselige! ;) Androidrersmakebestspesielt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Virker som mobil.no er Microsoft hatere. Jeg tror MS kommer til å slå Apple rett ned i grøfta og de som spår de tallene over må være blinde for dem har tydeligvis ikke sett surface den er mye bedre enn iPad fordi den har tastatur USB heim og mye mer enn det iPad har!
den er mye bedre enn iPad, pga tastatur, usb hub og mye meir? Du har ein skrue løs om du kan påstå noe er bedre før produktet eingang er lansert. Dessuten er det jo ikkje mobil.no som har laga denne analysen, for di handler det bare om å få flest lesere.

Du er ikke morra mi altså!

Det er du som har en skrue løs da.

Jeg har sett på spesifikasjoner på surface sin side: http://surface.com som microsoft har laget. Så ikke kom her å si at jeg har en skrue løs og ikke snakker sant. Og ser du sola, Microsoft surface har jo kommet ut og jeg hadde rett din j***vla trygdesnylter!

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...