Gå til innhold

Galaxy s3 badet i vann rundt 1 time


Treasure

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har klart den store prestasjonen å legge min s3 under vann i rundt 1 time med lommelykt på. Da jeg oppdaget telefonen under vann tok jeg straks ut batteriet, skrudde opp deksler for å tørke telefonen. Den har nå tørket urørt i litt over 4 dager.

 

Til min store forbauselse virket telefonen ved første øyekast helt normalt når jeg slo den på igjen. Gleden ble imidlertid kortvarig når jeg fant ut at lyden ikke fungerer som den skal, og mikrofonen er helt død. Utenom dette skal alt annet fungere.

 

Vil det være mulig å få reparert skaden til en fornuftig pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mikrofon og lyd fungerer plutselig nå. Det eneste som gjenstår er et svakt sus i bakgrunnen når lyder blir avspilt. Må si jeg er mektig imponert over hva denne telefonen tåler.

 

Sendte en pm til personen bak youtube-videoen som er linket, og han sa at suset kunne bli fjernet ved å skru opp telefonen for å tørke den skikkelig rent med en hårføner. Hvis dette ikke funket, så var det mulig å få byttet lydmodulen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har klart å miste mobilen min i do (samsung galaxy s II). jeg var rask til å få den opp igjen, og ta ut batteriet. Jeg begynte å føne mobilen (fordi jeg har hørt at det skal funke), deretter la jeg den foran varmepumpa, slik at den skulle få tørket ordentlig opp.

 

Dagen etter virket det meste på mobilen, bortsett fra lyden. jeg prøvde å ringe med den, og det virket, men man hørte ingen stemme i noen av endene.

 

Den neste dagen prøvde jeg å ringe igjen, og da fungerte den! (helt merkelig,og for godt til å være sant?). Det eneste som ikke var perfekt var batteritiden, mobilen slukte batteri virket det som.

 

Etter et par dager til så har den virket hele tiden, men i dag vil den ikke skru seg på. Har prøvd å ta ut batteriet en stund, for så å sette det inn igjen, men ingen nytte. Har prøvd å lade mobilen, men det også til ingen nytte! Nå vil den ikke sku seg på i det hele tatt! :(

 

Er det mulig å få det igjen på innbo forsikringa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...