Gå til innhold

Svindyr simulator skal spå framtiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å bruke tid å penger på å rette opp i den økonomiske modellen? Med det rentesystemet vi har i verden nå så vil vi aldri komme unna fremtidligere finanskriser om vi så "fikser" den vi er i nå.

 

Å fokusere på å få ned velferden i vesten er også lurt, da det ikke er bærekraftig å holde på sånn vi gjør nå. Vi graver vår egen grav ved å holde på som vi gjør nå.

 

Jeg kan spå fremtiden, gratis!

-Den er mørk! :)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva med å bruke tid å penger på å rette opp i den økonomiske modellen? Med det rentesystemet vi har i verden nå så vil vi aldri komme unna fremtidligere finanskriser om vi så "fikser" den vi er i nå.Å fokusere på å få ned velferden i vesten er også lurt, da det ikke er bærekraftig å holde på sånn vi gjør nå. Vi graver vår egen grav ved å holde på som vi gjør nå.Jeg kan spå fremtiden, gratis!-Den er mørk! :)

 

Finanskrisen er bare godt, måtehold er det vi trenger, i hele verden. Menneskeheten lærer ikke, vi må brenne oss på fingrene før vi forstår. Med klimakrisen og overbefolkning kommer det til å svi skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hva med å bruke tid å penger på å rette opp i den økonomiske modellen? Med det rentesystemet vi har i verden nå så vil vi aldri komme unna fremtidligere finanskriser om vi så "fikser" den vi er i nå.Å fokusere på å få ned velferden i vesten er også lurt, da det ikke er bærekraftig å holde på sånn vi gjør nå. Vi graver vår egen grav ved å holde på som vi gjør nå.Jeg kan spå fremtiden, gratis!-Den er mørk! :)

 

7 milliarder kroner virker egentlig som småpenger når du snakker om å endre den økonomiske modellen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...