Gå til innhold

Slik kan iPhonen din bli med iOS 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sensasjonsoverskrift? Apple vil vise frem neste versjon av iOS 6, annonsere vil jeg påstå er et bedre ord. Slik dere har formulert dere i overskrift og ingress får jo leseren inntrykk av at på tirsdag er det klart til nedlasting, noe det ikke er.

 

"Dermed kommer kanskje iOS 6 helt på egen hånd en uke eller tre fremover i tid."

 

Nei, Apple har alltid lansert nye iOS-versjoner sammen med ny iPhone.

 

Det er ingenting som tilsier at det ikke vil være en beta-periode på et par mnd slik det alltid har vært med tidligere iOS-versjoner. iOS 5 ble i fjor først vist frem på WWDC i juni og lansert i oktober.

 

Det som derimot er mer trolig er at utviklere vil få tilgang til en betaversjon av iOS 6 etter WWDC-eventen, for å installere denne må man være meldt inn i et utviklerprogram. Det koster $99 pr år, eller noen utviklere du kjenner kan legge til din telefon i deres program. Hver utvikler kan legge til 100 iOS-enheter. Prøver man å installere en beta-versjon uten å være med i et utvikler-program vil ikke enheten aktivere og ikke kunne brukes.

Endret av p-trus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

WP har allerede egen karttjeneste (selv om apple sin har 3D-greier av deler av verden jeg ikke bryr meg om, til gjengjeld får WP Nokias karttjeneste som til daglig er viktigere for min del), WP har allerede tett og funksjonibel integrasjon med FB og andre tjenester out of the box. Du kan merke ekstra viktige kontakter i egne tiles, eller legge dem i familieboksen der du kan gjøre funksjoner mot hele gruppen. (ønsker meg customgrupper der). osv.

 

Poenget? Vell, mest at jeg ikke ser at noe her påvirker hverdagen i særlig grad... For all del, mye av dette er helt sikkert kjekt, men når jeg leser en slik overskrift forventer jeg litt mer.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...