Gå til innhold

Se Samsung Galaxy S III i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si den ser en smule mer snasen ut med skjermen på, liker ikke selve designet men når skjermen tar opp såpass stor plass så tror jeg fint at jeg skulle klart å overse det heller grelle designet.

 

Hadde den hatt Super AMOLED Plus, altså uten pentile så hadde virkelig vurdert den men med pentile så føler jeg det ikke blir bra nok til at jeg hopper på. Noe skuffende at det er skjermen det skal stå på, det er jo et av de områdene jeg hadde forventet at Samsung skulle klarte å levere og med diverse "retina" paneler levert til Apple iPad og iPhone og de selv begynte med Super AMOLED Plus så er det skuffende å se pentile på en toppmodell igjen..

Lenke til kommentar

Må si den ser en smule mer snasen ut med skjermen på, liker ikke selve designet men når skjermen tar opp såpass stor plass så tror jeg fint at jeg skulle klart å overse det heller grelle designet.

 

Hadde den hatt Super AMOLED Plus, altså uten pentile så hadde virkelig vurdert den men med pentile så føler jeg det ikke blir bra nok til at jeg hopper på. Noe skuffende at det er skjermen det skal stå på, det er jo et av de områdene jeg hadde forventet at Samsung skulle klarte å levere og med diverse "retina" paneler levert til Apple iPad og iPhone og de selv begynte med Super AMOLED Plus så er det skuffende å se pentile på en toppmodell igjen..

 

Kom tilbake når du klarer å se pixlene på en Samsung Galaxy S III uten å måtte bruke forstørrelsesglass.

 

Når det omtrent er umulig å se noen pixler på en Samsung Galaxy Note med 5.37 tommers skjerm og 1280x800 i oppløsning med å bruke den vanlig, så tror jeg du skal slite med å se noen pixler på en Galaxy S III.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, er et 64GB minnekort et SDXC kort... Disse typene finnes jo opp til 2 TerraByte. Hvorfor skal det ikke være mulig å bruke "Terra" kort da?
Det er vel snakk om Micro SDHC.

 

Og hvor finner man Micro SDHC på 64GB ??

 

http://www.dustinhome.no/product/5010610005/sandisk-microsdxc-mobile-ultra-class-6-64-gb/#intcmp=searchProvider_dacsa

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, er et 64GB minnekort et SDXC kort... Disse typene finnes jo opp til 2 TerraByte. Hvorfor skal det ikke være mulig å bruke "Terra" kort da?
Det er vel snakk om Micro SDHC.

 

Og hvor finner man Micro SDHC på 64GB ??

 

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

Junk: Poenget mitt var ikke om det var HC eller XC kort, men at det dreide seg om Micro SD og av dem får du ikke større kort en 64 GB enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...