Gå til innhold

Bli med ned i hula til Batman (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg griner litt ved synet av "famøse", og synes kanskje at "Batcave" låter greiere som "Batman-hulen" eller "Batmans hule".

 

Men famøse er norsk og Batcave et egennavn :)

 

Jepp, men det låter ikke akkurat norsk. Ordboka foreslår "beryktet" og "vidgjeten" som i mine ører begge funker bedre om man ikke vil si "kjente".

 

Jeg "griner" fordi jeg vet at du teknisk sett har ditt på det rene, din tølper. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte PC versjonen på fredag, men opplevde det samme som mange andre. Nesten ikke spillbart i Direct X 11 modus. Spillet er heller ikke knyttet opp mot STEAM slik at det er en masse drit med DRM/plate i ETC.

Utenom det er det jo knall.

 

Får ikke spilt det i DX9 engang jeg. Lag som helvete selv på laveste innstillinger. Konsollporthelvetesskap.

Lenke til kommentar

Kjøpte PC versjonen på fredag, men opplevde det samme som mange andre. Nesten ikke spillbart i Direct X 11 modus. Spillet er heller ikke knyttet opp mot STEAM slik at det er en masse drit med DRM/plate i ETC.

Utenom det er det jo knall.

 

Får ikke spilt det i DX9 engang jeg. Lag som helvete selv på laveste innstillinger. Konsollporthelvetesskap.

Jeg vet ikke helt hva utviklerne har brukt forsinkelsen av PC utgaven til, men jeg tviler på at optimalisering har vært inne i bildet. Hadde det vært noen få som sleit med DirectX 11 så kanskje, men det viser seg at det gjelder de fleste. Kjørte i Benchmark i Direct X 11 og fikk 25FPS med alt på fult i SLI, så satt jeg et kort til PhysX og da fikk jeg 32 FPS.

 

Når jeg gikk over til direct X 9 bikket jeg over 60.

Lar spillet ligge inntil de kommer med en patch eller to.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv spillet til PC på lanseringsdagen og storkoser meg når jeg først er i gang. Spillet flyter nydelig på 3stk 1920x1080 monitorer i Eyefinity, vel og merke UTEN dx11 som gjør det totalt og fullstending uspillbart.

 

Det jeg reagerer på er all den jævla DRMen (les kreft) som følger med spillet. Det var sjekk for lanseringsdag, innskriving av spillkode, oppkobling til Xbox live for PC og allikevel må den satans CDen ligge i skuffen for å starte spillet. Det er et stort irritasjonsmoment, for det er ikke så lett å kjøre i gang spillet selv med CD i skuffen. Når jeg forsøker å kjøre spillet virker det som om PCen ikke greier å lese CDen, og jeg må ta den ut og inn igjen. Da fungerer det som det skal, og sånn er det hver eneste gang jeg vil starte det opp. Det synes jeg er fryktelig irriterende, spesielt med tanke på at for alle som har lastet ned spillet er det plug-and-play. Burde være unødvendig med så aggresiv DRM som dette spillet har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...