Gå til innhold

Nå får du Spotify på Windows-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne de ikke fått Androidversjonen til å fungere følrst? I stedet for å stadig vekk gå til sangen nederst på lsiten når man har satt på shuffle, og stoppe etterpå hver gang? Eller klikke og henge seg på "logging in" (widgeten) og glemme hvor man var hvis den ligger pauset en ørliten stuind? Eller gi oss tilgang til mapper med lister, få tilbake fungerende spilling av egne Mp3-filer i spillelistene osv. Damn it Spotify, nå er det f meg på tide med skjerpings.

Lenke til kommentar

red: Akkurat dette er derimot fullstendig vås:

Så nå er de klar med en versjon til WP7, men å lage en fungerende klient til Linux gidder de ikke. Preview versjonen til Linux kunne  fungert til andre distroer enn ubuntu, men Spotify foretrekker i stedet å ta vekk muligheten.

Den kunne derimot godt blitt oppdatert og fått tilsvarende funksjoner som win og osx-klienten.

 

 

red: Sorry, sammenslåingen fungerer visst ikke når man kommenterer poster på artikkelen.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg dual-booter mellom Ubuntu og Windows og kan ikke si jeg ser noen særlig forskjell mellom Linux- og Windows-versjonen av Spotify annet enn at Linux-versjonen henger litt etter med nye features og at en må ha unlimited/premium. Ingen av de to plager meg nevneverdig. Det er helt forståelig at de ikke vil lage en gratis-utgave til Linux. Vi er jo ganske få brukere og porting koster penger, det er å forvente at vi må betale for oss.

Lenke til kommentar

Noen som vennligst forteller "journalisten" her at det ikke er nødvendig å betale for å kunne bruke appen?

 

Jeg har aldri betalt for Spotify og streamer musikk uten problemer med min WP7. Man kan velge å ikke bruke 3G og da blir det ikke mulig å logge seg på hvis man ikke er tilkoblet via WiFi, men premium konto?? Du har tydeligvis aldri vært i nærheten av WP7 og bare leste dette om spotify ett eller annet tvilsomt sted på nettet. Bra jobba!

 

Og jeg må nok legge til: SELVFØLGELIG krever ikke appen at du har premium konto, hvorfor skulle den det når den ikke krever det for andre plattformer? Kanskje man må betale i andre land som har andre avtaler, men her er det akkurat det samme som på PCen.

Endret av leoms17
Lenke til kommentar

Jeg dual-booter mellom Ubuntu og Windows og kan ikke si jeg ser noen særlig forskjell mellom Linux- og Windows-versjonen av Spotify annet enn at Linux-versjonen henger litt etter med nye features og at en må ha unlimited/premium. Ingen av de to plager meg nevneverdig. Det er helt forståelig at de ikke vil lage en gratis-utgave til Linux. Vi er jo ganske få brukere og porting koster penger, det er å forvente at vi må betale for oss.

 

Jeg har ingening imot det. Har allerede premium konto. Men spotify gjennom Wine fungerer ikke tilfredsstillende, f.eks går det ikke an å spille lokale filer, dessuten er programmet relativt ustabilt.

 

Her står det en del info om problemet ift installasjon av spotify på fedora o.l.

Endret av vebbiii
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...