Gå til innhold

– Diablo II var feilfritt (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Det er ikke det at de ikke var bra i Diablo II, men da spillprodusent Jay Wilson kom om bord så fokuserte han virkelig på å gjøre slåssingen heftigere. Det handler om å gjøre hvert eneste lille klikk verdt det, å virkelig bygge en storslått opplevelse rundt det å spille disse figurene.

 

Frista til å stoppe å lese der. Rett på med awesomeknapp!

 

Men handler om D2 da (er vel ikke bare D3-saker, som bildene?) så fortsetter for nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at de har skippa Paladin classen no sinnsykt, det er ingen classer i D3 som ser spessielt spennende ut :cry:

Hammerdin er OP! :D

 

 

Bra intervju, jeg gleder meg som en unge til Diablo III kommer ut. Spesielt liker jeg at han i intervjuet legger vekt på hvor mye tilfeldig variasjon det er. Tilfeldigheter gir gjenspillbarhet.

 

 

Lenke til kommentar

Irriterer meg at de har skippa Paladin classen no sinnsykt, det er ingen classer i D3 som ser spessielt spennende ut :cry:

*grøss* paladin navnet har blitt ødelagt av WoW, får negative assosiasjoner når jeg hører navnet.

 

Men ja, det er kjipt når spillutviklere ødelegger det man allerede liker. :\

 

Ble forvirret av overskriften, trodde dette omhandlet d2, men dette handler jo mer om d3.. En annen ting, d3 sitt utseende er som en tegnefilm, og er overhode ikke noe å rope hurra for, som Julian Love påsto. Mørkt tema liksomt...pfft!

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Nei, Diablo III-versjonen Blizzard viste på Blizzcon var betaen med noen små justeringer.

 

reyh: Jeg beklager at du forvirret. Overskriften er ment å etablere Julian Loves syn på Diablo II og hans utgangspunkt for å uttale seg for oppfølgeren, og jeg håpet at ingressen skulle gjøre hovedtemaet i intervjuet (Diablo III) tydelig.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor man alltid trekker fram Diablo II, og prater om dets funksjoner og hvor fantastisk det var. Hva med nummer 1? Bare jeg som synes det er det beste spillet så langt i serien?

Lenke til kommentar

Diablo II oppnådde en helt annen popularitet enn eneren. Det tok Battle.net virkelig ut av skyggen, og startet på mange måter en bevegelse som i kombinasjon med spill som Ultima Online og EverQuest skapte de moderne MMO-spillene slik vi kjenner dem. Samtidig var det en del dypere rent mekanisk også. Spillet var større, hadde et pent uttrykk til å være fra denne perioden, strakte seg over flere vidt forskjellige områder, etablerte fleksible talenttrær og hadde et rikt spekter av bosser. Jeg synes rett og slett at det er et mer relevant spill enn Diablo.

 

Hva er det du liker så godt med eneren?

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

reyh: Jeg beklager at du forvirret. Overskriften er ment å etablere Julian Loves syn på Diablo II og hans utgangspunkt for å uttale seg for oppfølgeren, og jeg håpet at ingressen skulle gjøre hovedtemaet i intervjuet (Diablo III) tydelig.

Joda, skjønner det, men etter å ha lest gjennom tenkte jeg at det ville vært bedre å skrive "intervju:" foran, på samme måte som "kommentar:". Men likte artikkelen fortsatt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at de har skippa Paladin classen no sinnsykt, det er ingen classer i D3 som ser spessielt spennende ut :cry:

*grøss* paladin navnet har blitt ødelagt av WoW, får negative assosiasjoner når jeg hører navnet.

 

Men ja, det er kjipt når spillutviklere ødelegger det man allerede liker. :\

 

Ble forvirret av overskriften, trodde dette omhandlet d2, men dette handler jo mer om d3.. En annen ting, d3 sitt utseende er som en tegnefilm, og er overhode ikke noe å rope hurra for, som Julian Love påsto. Mørkt tema liksomt...pfft!

 

Ja paladins i WOW er ikke det samme som i Diablo, ble skuffet når jeg startet opp min første char i WoW, og fant ut at man ikke kom til å slå grisefort i engame :p

 

Men syns de kunne tatt med paladins fra release i D3, det er Diablo-paladins som er ordentlig paladins i mine øyne.

 

Er det flere som ikke syns noen av classene i D3 frister noe særlig?

 

Barb - Greit nok, en helt grei class men ikke noe spessielt

Wizard - caster, blæ

Witch Doctor - caster, blæ

Monk - Stavhelvete :p

Demon Hunter - Amazon uten spyd(?) :nei:

 

Har ikke satt meg skikkelig inn i noen av classene, men ut i fra det jeg har sett av filmer og lest så frister ingen av classene over hode...

Lenke til kommentar

Jeg synes også at de ulike klassene virket veldig pregløse og kjedelige etter å ha lest om de og sett videoklipp, men etter å ha spilt gjennom betaen noen ganger er jeg adskillig mer optimistisk. Witch Hunter virket som raring med de teiteste egenskapene til Necromancer, men hadde en flott blanding av AoE, medhjelpere og stilige direkte angrep. Blizzard har også gjort en veldig god jobb med å få den til å føles unik og gjennomført. Triksene dens er kanskje som en blanding av Necromancer og Druid, men de føles ikke sånn i praksis.

 

Demon Hunter virket også som en slapp miks av Assassin og Amazon, men var veldig spennende å spille på grunn av bevegeligheten. Blandingen av avstandsangrep og nærkampstriks gjorde at jeg stadig måtte være på tå hev, og det gjorde selv ganske enkle kamper spennende. De andre klassene har jeg ikke hatt tid til å spille enda, men det er nok mye som gjemmer seg under fasaden. Sånn sett synes jeg Barbarian virker som den klart kjedeligste, ettersom konseptet fortsatt er det samme som i Diablo II.

Lenke til kommentar

D2 var langt i fra feilfrit må eg seie,zealadin er topen av lista av feil og stuck mobs og farmbots

 

gleder meg til D3, betan var konge men håper dei gjør klassene litt meir finpusing vertfall , wizard og witch doctor hadde ein del angrep som var litt for like og håper socket systemet fikser det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...