Gå til innhold

Anmeldelse: Fallout: New Vegas: Lonesome Road (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg stort sett enig i det du sier. Elsker Fallout-serien, og ønsket mer variasjon i Lonesome Road, da i form av NPCer og litt mer utforsking. Får håpe det neste Fallout låner gjengen fra Obsidian slik at vi unngår makkverket Fallout 3 var en gang til.

 

Tja... Jeg syns Fallout 3 var et bedre spill enn New Vegas, selv om det helt klart hadde sine svakheter.

Lenke til kommentar

New Vegas var ett drittspill! Fallout 3 rulte! Gi meg heller mere Wasteland istedenfor den dørgene kjedelige mojave ørkenen..,

 

Den dørgande keisame mojave-ørkenen (òg eit wasteland) som hadde rundt rekna tre ganger fleire locations med innhald enn Fallout 3?

 

New Vegas er eit mykje betre Fallout-spel enn Fallout 3, men eg kan forså at folk som trur at Fallout = Fallout 3 føretrekk Bethesda-varianten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ED-E er vel den roboten som vi får som kompanjong allerede i Primm er det ikke? Eller blander jeg den sammen med den som er nevnt i denne omtalen?

 

-SoapMacTavish-

Yup, det er ED-E, MEN det er ikke fysisk den samme som i Primm, men de har samme...si "hjerne" da, så ED-E i Primm vet hva ED-E i The Divide holder på med...

 

Anyways...

 

Fikk sjøl en liten "aha" opplevelse når jeg hørte ED-E spilte av lyden av den ene FO:NV traileren hvor eyeboten ( Som jo selvfølgelig er ED-E, og jeg tenkte ikke over det før nå ) blir skutt mens den flyr langs veien og spiller av den derre...sangen...

Video her

http://www.youtube.com/watch?v=l-x-1fm2cq8

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

selv om fallout 3 var en million ganger bedre på alle måter liker jeg jo også det ganske skuffende fallout NV.

 

men hadde nok for store forhåpninger til DLC the lonesome road... eneste dlc jeg likte var old world blues selv om den ikke var helt 100% men det er jo ingen (utenom fallout 3) :D

 

største grunnen til at NV slitter sånn må være at de ikke ser ut til å fylle ut verden... rett å slett kjedlig å gå fra empty hus til empty hus..

fallout 3 gir så mye mer historie i vært jævla hus!

 

FALLOUT 3 FTW

Lenke til kommentar

selv om fallout 3 var en million ganger bedre på alle måter liker jeg jo også det ganske skuffende fallout NV.

 

men hadde nok for store forhåpninger til DLC the lonesome road... eneste dlc jeg likte var old world blues selv om den ikke var helt 100% men det er jo ingen (utenom fallout 3) :D

 

største grunnen til at NV slitter sånn må være at de ikke ser ut til å fylle ut verden... rett å slett kjedlig å gå fra empty hus til empty hus..

fallout 3 gir så mye mer historie i vært jævla hus!

 

FALLOUT 3 FTW

 

Helt enig. Fallout 3 er suverent. Fallout New Vegas var ikke så ille, men ble lei etter endel timer. Kan ikke måle seg med Fallout 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...