Gå til innhold

Sniktitt: HTC Titan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mest skuffet over designerene hos HTC, eller kanskje de konstant er på ferie. Men må si Windows 7 virkelig begynner å ta seg opp. Kanskje jeg lurer fruen til å skaffe seg en slik, så får man testet skikkelig.

 

Ikke misforstå, telefonen er grei nok, de er bare så lik alle HTC telefonen.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

@dofferneo

Skydrive, samt Office 365 og SharePoint, er intigrert i Office Hubben.

Så du kan redigere dokumentene derfra rett på telefonen.

 

I følge de videoer jeg har sett, så tar man ikke av plasluken på baksiden for å åpne telefonen. Man tar av hele baksiden, så man har forhåpentlighvis kvittet seg med et svakt punkt i konstruksjonen. (Se Engadget sin hands on video) Antennene ligger i plastdelen.

Endret av Mooze
Lenke til kommentar

Jeg er mest skuffet over designerene hos HTC, eller kanskje de konstant er på ferie. Men må si Windows 7 virkelig begynner å ta seg opp. Kanskje jeg lurer fruen til å skaffe seg en slik, så får man testet skikkelig.

 

Smaken er som baken, delt. Jeg syntes designet var meget tiltalende. Stor fin telefon, i aluminium=lekkert!

Lenke til kommentar

Hadde håpet på litt høyere screenres. enn 480x800..

Er det windows 7.5 som ikke støtter høyere oppløsning?

(Ser at "alt" av Windowstelefoner kjører på 480x800)

 

Windows Phone er designet for 480x800. Dette gjør at utviklere kun trenger å tenke på denne oppløsningen når de utvikler programmer.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, telefonen er grei nok, de er bare så lik alle HTC telefonen.

 

Det er da bare positivt. Liker når man kan se hvilken produsent som står bak telefonen, slik man jo også kan med iPhones.

 

Se på Sony Ericsson, de har en mye mye større variasjon. HTC som gir ut 20-30 mobiler i året burde klare noe lignende.

 

 

Lenke til kommentar

Man bygger en sterkere merkevare ved å holde seg til kjent stil. Det er en grunn til at f.eks Apple og HTC er så konsekvent på dette.

 

Personlig liker jeg designet til HTC veldig godt, og syns de skal fortsette i samme spor. Men jeg skjønner jo at ikke alle liker dette designet, og da hadde det kanskje vært lurt å tilby noe helt annet i tillegg til det man er kjent for. SE er flinke på det området, det skal de ha.

Lenke til kommentar

Ang Skydrive: vil det være mulig å redigere dokumenter på Skydrive via telefonen(e) som kjører Mango? Mobilutgaven av Skydrive støtter ikke redigering på iPad i hvert fall.

 

Alt du trenger å gjøreer følgende:

 

- Åpne Office Huben

- 1 swipe til venstre

- Velg Skydrive (Andre alternativer er Phone, Office 365 og Sharepoint)

- Åpne dokumentet

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-9ISx64Kq

Jeg prøver Titan for tiden.

I kontaktene mine på PC'en har jeg også endel annen alfabetisk informasjon. Når jeg prøver å synke kontaktene via Zune over til Titan, nekter den å gjøre jobben fordi kontaktene mine inneholder annen informasjon enn mailadresser og telefonnummer.

Noen måte å løse det på ?

Lenke til kommentar

Kjøpte Htc Titan på elkjøp i ski på fredag, måtte dra fra Lillehammer og ned men den er absolutt verdt reisen og pengene. Vesentlig bedre respons enn ip4/tilsvarende android modeller og føles og vesentlig bedre en ip4s som jeg og har.

 

Meget bra oppdatering fra gamle 6.1 og 6.5 som satt i gamle windows system mobiler. enkelt og sette seg inn i og føles ikke minst meget robust.

 

@Urgelol.

 

ja den er typisk Htc, men det medfører at mobilen har en robust feel over seg istedenfor plastik møk fra samsung og sony.

 

Måtte ut med 4995 .

 

S

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...