Gå til innhold

Windows-mobil fra Nokia om to uker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd WP7 med Mango-oppdateringen. Er i utgangspunktet skeptisk til Windows på mobil, men WP7 virket smooth, rett og slett. Det ligger vel noe i det de sier at den bare får jobben gjort, på en effektiv måte.

 

Jeg fikk ikke prøve tredjeparts-apps, så jeg har bare meget begrenset erfaring. Prøvde det på en HTC HD2 (ikke offisiell).

 

Er riktignok litt skeptisk til IE, uansett platform. Fikk ikke prøvd den noe særlig.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk er så dumme og kjøpe seg Windows Mobile, det er den største dritten Jeg Har Hatt. Hadde den i ett år og kjøpte meg en HTC Desire istedet med Android. Finnes ikke noe bedre enn Android Telefoner. Windows på Mobil er Dritt.

 

Wondows Mobile og Windows Phone 7 er to helt forskjellige OS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kip445: Windows Mobile og Windows Phone 7 er noe helt annet... Windows Phone 7 er en helt annen, herlig opplevelse enn Windows Mobile.

Det er vel denne "herlige opplevelsen" som har gitt Windows Phone 7 en hel prosent global marketsandel.

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2098686/windows-phone-cent-market

Det som er gitt Wp7 bare 1 prosent markedsandel er et vanvittig belastet merkenavn, og et OS som ikke blir lansert skikkelig før i høst med mango oppdateringen.

 

WP7 er jo knallbra, og absolutt konkurransedyktig med android og iOS. Ser man ikke det er man bare veldig trangsynt og "anti-microsoft mobil-os" av prinsipp pga det gamle var søppel. Prøv det, det er like brukervennlig som iphone, mye mye bedre utviklerverktøy, xbox integrasjon osv..

 

og jada, jeg eier en iPAD2, og hadde iphone 3gs før jeg kjøpte windows phone..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...