Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab får Android 2.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med oppdateringen til galaxy s? Min froyo sier at jeg kjører siste firmware, og denne oppdateringen skulle igrunn være på plass for ca en måned siden :(

Galaxy S har fått Gingerbread 2.3.3, men du må oppdatere via siste versjon av Kies, har du den gamle Kies så må den oppdateres til den nyeste før du kan oppdatere.

 

2.3.3 virker faktisk noe raskere og bedre batteritid, har ikke de samme hick-ups som jeg hadde tidligere.

Lenke til kommentar

nicop: Kies sier jeg allerede har installert siste versjon (v. 2.0.0.11044_11), og likevel ingen firmware oppdatering...

Jeg fikk hvertfall oppdatert min, ser din Kies ut som dette: Samsung-Kies.png

 

Jeg hadde problemer med å oppdatere til siste versjon når jeg brukte den gamle Kies.

 

 

Edit: Ah, skjønner, hmm... og du går på telefonfanen og der står det ingen firmware. Rare greier, oppdaterte for et par dager siden jeg.

Endret av nicop
Lenke til kommentar

Det finnes flere versjoner av Galaxy S. Dersom du har en av de som er Telenor branda (dvs. med produktkode TEN) har ikke 2.3.3 kommet ennå. Trykk *#1234# i telefonen og se på CSC koden (feks. I9000XEExxx). Står det I9000TENxxx har du en Telenor branda telefon.

Lenke til kommentar

Vi har ikke sagt offisielt at det kommer en oppdatering til 2.3, så dette har jeg ingen kommentar til, sier Stig Ove Langø i Samsung Norge til Mobilen.no

 

Nå har jo dette ligget en stund i kortene en stund, så du kunne vel hatt en liten kommentar?

 

Vel, nå er katten uten av boksen, når kommer den til Norge?

 

Samsung Offers Android 2.3 'Gingerbread' Upgrade for GALAXY S and GALAXY Tab

 

SEOUL--(Korea Newswire) May 16, 2011 -- Samsung Electronics Co. Ltd., a global leader in Android™ mobile devices, today announced the Android 2.3 (Gingerbread) upgrade to the Samsung GALAXY S, GALAXY Tab, and GALAXY Ace/Gio/Fit/mini, giving users enhanced performance and an improved user interface.

 

The GALAXY S and GALAXY Tab are Samsung's intelligently designed smart devices with 1 GHz application processors, giving users an intuitive, immersive and integrated mobile experience.

 

The upgrade from Froyo 2.2 to Gingerbread 2.3 offers an even greater user experience, with features including:

 

· Faster Performance – Multimedia content now has a lower CPU consumption rate, while support for more powerful 3D Graphics enables an enhanced mobile gaming experience.

· Upgraded Usability – The user interface has been improved, enabling faster access and control and a more intuitive user experience. Users will also benefit from improved copy-and-paste functionality.

 

The Android 2.3 upgrade will start with GALAXY S in the UK and Nordic countries from mid-May, and gradually rolled out to other European markets, North America, Southeast Asia, the Middle East Asia, Africa and rest of the world according to the regional plan.

 

The upgrade will be available via Kies, Samsung's device management software. Kies can be downloaded from Samsung's corporate website (http://www.samsung.com).

 

Kilde:

http://www.samsung.com/us/news/newsRead.do?news_seq=19854&page=1&gltype=globalnews

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anskaffet meg Galaxy Tab igår.

 

Når jeg kobler den til pcen via KIES så står det følgende under Fastvareinformasjon:

 

Denne versjonen av enheten kan ikke oppdateres

 

Aktuell fastvarseversjon: PDA:JMF / PHONE:JMA / CSC:JM2 (TEN)

 

 

 

 

Betyr dette at den ikke kan oppdateres overhodet?

Den er låst til Telenor

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Laster ned ny Firmware til min Galxy Tab P1000 -ubranda -rooted- via Kies nå.

Spent på resultatet

--------------

 

Oppdatering:

 

Har nå 2.3.3 og alt ser ut til å fungere perfekt.

Tok lang tid med mediescanner etter at original loader krasja etter reboot.

 

Funker bra nå. :-)

Endret av kmoow
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...