Gå til innhold

Time lapse timer for Olympus E-500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[...]jeg tror det er den de snakker om her. Og i såfall bør du være stø med loddebolten for å få den til å virke.

 

edit: Muligens denne er bedre?

Alle disse linkene er jo til samme "dingsen". Det er vel egentlig ikke noe forskjell på de?

 

Uansett...; jeg bestillte en sånn for 21$ (free shipping) på e-bay den 14. april. Jeg forventer at den dukker opp i postkassen rimelig snart, så kan gi tilbakemelding på om den funker eller ikke da.

Jeg har både E-500 og E-3 (og E-PL2) og kommer til å teste med de.

Lenke til kommentar

Etter litt søking rundt, ser det ut som at Olympus har vært særdeles kreative når det kommer til å tilby remote shutter på sine kameraer; E-500 har visst ikke samme plugg som E-510 ... som igjen ikke er lik E-3 ........... etc.

 

Så om dette i det hele tatt fungerer på E-500, vet jeg ikke.

Jeg får den ihvertfall i posten snart, så får vi se. Mulig den kjapt havner ut på et bruktmarked..., eller så blir det noe lodding og styr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min så ikke ut til å fungere med E-500. Etter å ha lest litt tråder her og der, kommer det frem at E-500 ikke har mulighet for dette utenom å gå via IR.

 

..., men den jeg har skal visst fungere på E-510, 520, 400 +++ ..., synd jeg ikke har et av de. Kommer nok til å selge den videre tenker jeg. ... eventuellt lodde på en annen usb-tilkobling og få den til å fungere på E-3...

Lenke til kommentar

Min så ikke ut til å fungere med E-500. Etter å ha lest litt tråder her og der, kommer det frem at E-500 ikke har mulighet for dette utenom å gå via IR.

 

..., men den jeg har skal visst fungere på E-510, 520, 400 +++ ..., synd jeg ikke har et av de. Kommer nok til å selge den videre tenker jeg. ... eventuellt lodde på en annen usb-tilkobling og få den til å fungere på E-3...

 

Jeg kan kjøpe den? :) Den skulle funke E-450 right? Evt. hva skal du har for den?

Lenke til kommentar

Min så ikke ut til å fungere med E-500. Etter å ha lest litt tråder her og der, kommer det frem at E-500 ikke har mulighet for dette utenom å gå via IR.

 

Aha, skjønner

Takk for tilbakemelding :)

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...