Gå til innhold

Disse spillene kommer i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avalon:

 

Så du mener faktisk at alle spill denne våren, bortsett fra Portal 2, kommer til å floppe/feile? Det er kanskje den dummeste påstanden jeg har opplevd. Så langt elsker anmeldere Mortal Kombat og ikke minst ser L.A. Noire ekstremt lovende ut.

 

Og hvor i all verden floppet Crysis 2? Jeg skal minne deg på at de fleste anmeldere mener at Crysis 2 er bedre på alle områder, bortsett fra grafikk, i forhold til Crysis 1. Spillet feiler ikke, det er fantastisk og fortjener all ros det kan få. Variasjonen er enorm og Nano-suiten er bare rett og slett bad ass!

Endret av iRavi
Lenke til kommentar

Og hvor i all verden floppet Crysis 2? Jeg skal minne deg på at de fleste anmeldere mener at Crysis 2 er bedre på alle områder, bortsett fra grafikk, i forhold til Crysis 1.

Haha! Ååååh... :o

Det skal ikke mye innsats til for å lage et mer engasjerende spill enn Crysis 1, gitt. Dølleste FPS på lenge.

Jada kritikerne elsker serien... so what? Det gjenstår tilbakestående på alle mulige måter og AIen er en ren katastrofe. Et perfekt spill for konsollkidza. Viktigere med pen grafikk og eksplosjoner i hytt og gevær enn plott og AI, ikke sant? YEAH BAD ASS!!!1

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Et perfekt spill for konsollkidza. Viktigere med pen grafikk og eksplosjoner i hytt og gevær enn plott og AI, ikke sant? YEAH BAD ASS!!!1

? Eg er 27 år

? Spelar berre på konsoll, med unntak av ein sjeldan gong der eg svippar innom PCen for å spele litt strategi

? Synes Crysis 2 var eit tøft spel

? Synest plott er viktig, og legg frå meg spel som ikkje engasjerar meg. Har mellom anna favorittar som KoTOR, ME1&2, RDR

 

Går eg òg under fellesnemnaren 'konsollkidz'?

Lenke til kommentar

Et perfekt spill for konsollkidza. Viktigere med pen grafikk og eksplosjoner i hytt og gevær enn plott og AI, ikke sant? YEAH BAD ASS!!!1

? Eg er 27 år

? Spelar berre på konsoll, med unntak av ein sjeldan gong der eg svippar innom PCen for å spele litt strategi

? Synes Crysis 2 var eit tøft spel

? Synest plott er viktig, og legg frå meg spel som ikkje engasjerar meg. Har mellom anna favorittar som KoTOR, ME1&2, RDR

 

Går eg òg under fellesnemnaren 'konsollkidz'?

Antageligvis. Hvis du synes at den abysmale AIen i Crysis 2 er fullstendig akseptabel og fortsatt gjør spillet til et veldig godt FPS føler jeg du er svært ukritisk. Det er som å gi ros til et bilspill der bilene ikke oppfører seg slik de skal når du vrir rattet så lenge det ser fint ut. All denne nanodrakt-gimmicken med "sniking" og whatnot mister all sin interesse når fiendene ser bare dumt på deg uten å reagere uansett hvordan du velger å angripe dem. Jeg irriterte meg også grønn på koreanere i Crysis 1 som tålte å bli pepret med kuler 36 ganger før de endelig bestemte seg for å ligge i gresset for godt.

 

Det første Half-Life er hele 13 år gammel og både AIen og plottet er ca. 1000 ganger mer avanserte enn i alle 3 Crysis-spillene til sammen. Likevel selger de som hakka møkk. Hvis du ikke ser det triste i det har vi egentlig fint lite å snakke om...

Lenke til kommentar

Antageligvis. Hvis du synes at den abysmale AIen i Crysis 2 er fullstendig akseptabel og fortsatt gjør spillet til et veldig godt FPS føler jeg du er svært ukritisk. Det er som å gi ros til et bilspill der bilene ikke oppfører seg slik de skal når du vrir rattet så lenge det ser fint ut. All denne nanodrakt-gimmicken med "sniking" og whatnot mister all sin interesse når fiendene ser bare dumt på deg uten å reagere uansett hvordan du velger å angripe dem. Jeg irriterte meg også grønn på koreanere i Crysis 1 som tålte å bli pepret med kuler 36 ganger før de endelig bestemte seg for å ligge i gresset for godt.

 

Det første Half-Life er hele 13 år gammel og både AIen og plottet er ca. 1000 ganger mer avanserte enn i alle 3 Crysis-spillene til sammen. Likevel selger de som hakka møkk. Hvis du ikke ser det triste i det har vi egentlig fint lite å snakke om...

Innlegga dine vitnar om begrensa mental kapasitet. Eg brukte ordet tøft. Eg nemnde korkje AI eller plottet i dette spelet. Det blir litt som ein hjernedau hollywood film. Sjølv om plott nokre gonger kjem i baksetet i slike filmar er det fritt fram for folk å synest det er god underhaldning. At du vel å setje alle som er ueinige med deg i ein bås er, og får væra ditt problem.

 

Foreslår du finn nokon andre å krangle med, eg bit ikkje på. Men keyboard-krigarar er jo tøffe folk då. :-)

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Antageligvis. Hvis du synes at den abysmale AIen i Crysis 2 er fullstendig akseptabel og fortsatt gjør spillet til et veldig godt FPS føler jeg du er svært ukritisk. Det er som å gi ros til et bilspill der bilene ikke oppfører seg slik de skal når du vrir rattet så lenge det ser fint ut. All denne nanodrakt-gimmicken med "sniking" og whatnot mister all sin interesse når fiendene ser bare dumt på deg uten å reagere uansett hvordan du velger å angripe dem. Jeg irriterte meg også grønn på koreanere i Crysis 1 som tålte å bli pepret med kuler 36 ganger før de endelig bestemte seg for å ligge i gresset for godt.

 

Det første Half-Life er hele 13 år gammel og både AIen og plottet er ca. 1000 ganger mer avanserte enn i alle 3 Crysis-spillene til sammen. Likevel selger de som hakka møkk. Hvis du ikke ser det triste i det har vi egentlig fint lite å snakke om...

Innlegga dine vitnar om begrensa mental kapasitet. Eg brukte ordet tøft. Eg nemnde korkje AI eller plottet i dette spelet. Det blir litt som ein hjernedau hollywood film. Sjølv om plott nokre gonger kjem i baksetet i slike filmar er det fritt fram for folk å synest det er god underhaldning. At du vel å setje alle som er ueinige med deg i ein bås er, og får væra ditt problem.

 

Foreslår du finn nokon andre å krangle med, eg bit ikkje på. Men keyboard-krigarar er jo tøffe folk då. :-)

 

Selv om du er fornuftig synes jeg det er rart du logger deg inn på et spill fora og skrive personlige meniger som har høy sannsynlighet for å trekke til seg oppmerksomhet om du ønsker å ungå diskusjon, det blir å bite seg selv i halen.

 

Joda du har rett ang type spiller du er, men for oss som så potensialet i starten av Crysis 1 er det utrolig leit å se at det blir mer og mer konsoll spill. Om man da i utgangspunktet bare spiller konsoll så ser man ikke problemstillingen, snarere tvært imot.

 

Forøvrig biter jeg litt merke i passiv agresjon i svaret ditt, lyser litt av det. Men mulig jeg tar feil

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...