Gå til innhold

Utsetter rangering av spillutviklere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller satt pris pá om de laget en samleside for spillutviklerne der det stár hvilke prosjekter de har vaert (engelsk tastatur) med pá og hvilke rolle de har hatt for de forskjellige spillene de har utviklet.. UTEN en score, som CLiff B. sier, det er helt idiotisk at Mario-skaperen skal ha "BARE" 80 som score, nár Miyamoto Shigeru kanskje har vaert en av de viktigste utviklerene i spillindustriens historie!!

Lenke til kommentar

Jeg ville heller satt pris pá om de laget en samleside for spillutviklerne der det stár hvilke prosjekter de har vaert (engelsk tastatur) med pá og hvilke rolle de har hatt for de forskjellige spillene de har utviklet.

 

Må vel bli å sjekke personen på mobygames og så klikke på de individuelle spillene under "Games Credited". Så se på credits på høyresiden i siden for spillet om de var Lead Designer, eller Programmer og slikt.

 

 

Edit: Men hadde vært greit om det stod hvilken rolle de hadde i selve "Games Credited" lista, når kjent.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Jeg ville heller satt pris pá om de laget en samleside for spillutviklerne der det stár hvilke prosjekter de har vaert (engelsk tastatur) med pá og hvilke rolle de har hatt for de forskjellige spillene de har utviklet.. UTEN en score, som CLiff B. sier, det er helt idiotisk at Mario-skaperen skal ha "BARE" 80 som score, nár Miyamoto Shigeru kanskje har vaert en av de viktigste utviklerene i spillindustriens historie!!

 

Jeg tror det er slik GameFAQs-databasen som omtales i artikkelen er tenkt å fungere.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor de skal ha dette i det hele tatt, vi får jo allerede annmeldelser av produktene de produserer, som du kan velge fritt blandt. Hadde du vært bundet til en produsent hadde det vært nok vært nyttig. Dette er uvesentlig informasjon.

 

Det kan jo være en måte å finne de gode spillene på. Hører man en sang eller ser en film man virkelig liker er det ganske vanlig å merke seg artist/band eller manusforfatter/regissør, for så å vite hvor man skal lete videre. Det fungerer vel ikke sånn for spill tror jeg, ihvertfall ikke for folk flest. Det er et enormt arkiv blant spill å tråkle seg gjennom for å finne de gode spillene, og alt som kan gjøre det enklere å navigere gjennom arkivet er positivt etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller satt pris pá om de laget en samleside for spillutviklerne der det stár hvilke prosjekter de har vaert (engelsk tastatur) med pá og hvilke rolle de har hatt for de forskjellige spillene de har utviklet.. UTEN en score, som CLiff B. sier, det er helt idiotisk at Mario-skaperen skal ha "BARE" 80 som score, nár Miyamoto Shigeru kanskje har vaert en av de viktigste utviklerene i spillindustriens historie!!

 

Jeg tror det er slik GameFAQs-databasen som omtales i artikkelen er tenkt å fungere.

 

Personlig foretrekker jeg databasen til Mobygames.com. De har svært god dekning av retro-spill også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...