Gå til innhold

To «åpen verden»-spill snart ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok innkjøp av begge spillene. Boiling Point: Road To Hell var jo ganske bra konseptmessig, men haugevis av bugs gjorde spillet til et ikke så veldig bra et.

 

Boiling Point var et spill jeg egentlig aldri kom helt i gang med, fordi det var for mye bugs. Men utifra det lille jeg spillte virket det definitivt som et lovende spill, så synd bugs ødela det. Er veldig glad i åpen-verden-spill, så får følge litt med på disse to og se om de er noe.

Lenke til kommentar

Haha så rart. Jeg så første video før jeg leste hele artikkelen, og tenkte øyeblikkelig "oj det der så jo litt kult ut, veldig likt Boiling Point". Visste ikke at det bokstavelig talt var oppfølgeren. :p

 

The Persecutors ser veldig utdatert ut i tech'en, spesielt i starten av videoen, men likevel virker det jo grandiost. Til og med ut i verdensrommet og greier!

Lenke til kommentar

Begge spillene er oppe på GamersGate nå. Men til 30 euro pr stk tror jeg at jeg venter på at de går ned i pris.

 

Alternativt kan du besøke UK-siden til Gamersgate (gamersgate.co.uk) og kjøpe dem til £19.95 pr stk. Med dagens kurser blir det ca 50-lappen billigere per tittel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...