Gå til innhold

Rollercoaster Tycoon 4 på vei? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært konge om de gikk tilbake og utviklet på 2D motoren. 10x større parker, 2-3x flere attraksjoner, 100% widescreen og multi-core støttet (Ikke at MC støtte hadde vært nødvendig :p ).

Men om man skyver bort drømmer og tenker på virkeligheten, så håper jeg de bygger på en ny motor, for grafikkstilen i RCT3 var kjip.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha et spill som ligger et sted mellom Rollercoaster Tycoon 1/2 og Rollercoaster Tycoon 3. Den isometriske grafikkstilen i de to første spillene var rett og slett genial. Trenger egentlig ikke full 3D-grafikk på et slikt spill. Skjønt, jeg må jo innrømme at det å faktisk kunne teste banen fra et førstepersons synspunkt i treeren var artig. Det de kunne gjøre var jo å ha en blanding av grafikkstilene fra de to første og treeren. Større parker er selvsagt et must, og ikke minst mulighet til å bygge berg og dalbaner i tunneller igjen.

Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter! Rollercoaster 1 og 2 er de spillene jeg har investert mest tid i av spill, og er blant de spillopplevelsene jeg husker aller best! 3éren var smakløst og gav hodepine, så en grafikkmotor lignende den fra RC 1 og 2, samt større parker ville vært flott!

 

Håper produsentene forstår hvor spillbart RC 2 er i dag og at de sikter seg mest mulig inn på orginalen. Rollercoaster serien skal ikke tukles for mye med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...