Gå til innhold

Zombier i Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne også tenkt meg en solid enspillerutvidelse. Zombier er greit nok som atspredelse, og jeg tror ikke Rockstar tar seg selv seriøst nok til å rynke på nesen når man snakker om zombier i vesten, men selv ikke zombier varer evig. Episoder lik dem til GTA IV kunne vært noe.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er flerspiller delen som trenges en oppussing.

Selv om Outlaws to the End gav oss 6 co-operative oppdrag (Som jeg faktisk ikke har fått prøvd...... :( ) så er det mye som man gjerne skulle ha hatt i MP.

 

Minispill i MP blir da kjempetøft! Tipper det er rettet mot RP folket, og ikke de som powerlevler til Legend. Pokker hvor mye whine jeg har sett fra folk som er uenig med nedbuffingen av hideout XP.

En ting som jeg syntes burde leges til er Tog. Hadde vært så sykt konge om toget hadde kjørt rundt som det gjør i enspiller delen.

Oh yeah!

 

Bankran burde også være en ugjerning. Det er jo ville vesten!

En spiller kunne ha valg seg selv som sheriff i en by, for å beskytte den mot banditter. Spilleren kan bli avsatt ved han tapte i en duel. (Dueller ala enspiller burde være lagt til.)

 

En siste ting er spawning systemet. Når man dreper en person, så er det ikke tøft at personen spawner 500m i fra deg, hvor han kan denge deg ned....

Det burde være spawn, bare med Travel hjulet, and thats it.

 

Blir konge om noen av disse tingene hadde blitt lagt til. B)

Lenke til kommentar

Kunne også tenkt meg en solid enspillerutvidelse. Zombier er greit nok som atspredelse, og jeg tror ikke Rockstar tar seg selv seriøst nok til å rynke på nesen når man snakker om zombier i vesten, men selv ikke zombier varer evig. Episoder lik dem til GTA IV kunne vært noe.

 

Samme her, og med tanke på historien er det mye de kan gjøre! Mexico og McFarlanes ranch for eksempel.

 

Flere strangers hadde også vært moro.

Lenke til kommentar

Tja, jeg tenker ikke kun på lagvise utvidelser med mer "innhold" til samme historie, heller frittstående-men-relaterte historier slik som The Lost and the Damned og the Ballad of Gay Tony. Som et spontant brainstorming-forslag ... Tja, en mindre historie med Landon Ricketts som hovedperson (så slipper man hodepinen med å emulere gameplayet til en person som ikke er like revolvervant som Marston) satt til samme område, men i frontierens gullalder på midten av 1870-tallet (med Ricketts i sin grønne ungdom).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...