Gå til innhold

Info om The Witcher 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der fikk vi forklaringen på hvorfor QTE har blitt implementert. Sukk. Har ikke noe imot at konsoller får smake på en slik flott spillserie, men når PC versjonen blir konsollifisert som følge av det blir jeg litt bitter.

Synes jeg leste at Witcher 2 skal fortsette historien fra eneren, men hvordan kan den det når konsoller ikke har fått spilt eneren enda?

Skal de fortsette produksjonen av Rise of the white wolf likevel?

Endret av Nether
Lenke til kommentar
Synes jeg leste at Witcher 2 skal fortsette historien fra eneren, men hvordan kan den det når konsoller ikke har fått spilt eneren enda?

Skal de fortsette produksjonen av Rise of the white wolf likevel?

 

Det er ingenting som tyder på at de skal droppe RotWW selv om de har sagt at det er foreløpig lagt på is. Dessuten er det veldig mange oppfølgere blant spill hvor man klarer seg uten å spille det første spillet, det er ihvertfall min oppfatning.

Lenke til kommentar

Tja, ren gjett får de ta å spille det på PC? Jeg har spilt The Witcher, men er fortsatt innbitt konsoll fan. Det går ann å ha alt (okay, det begynner å bli litt mye her i huset nå men må ofre litt), og like de for forskjellige ting ;) Visse spill foretrekker jeg med kontroll (og rumble) mens andre må mus og tastatur til.

 

Hvilken version jeg velger vil komme ann på reviews, greier de en god konsoll version så er det mulig jeg tar det.

Lenke til kommentar

Er glad på konsolleiernes vegne, liker at de som ikke har god nok PC også kan få gleden av The Witcher, men personlig er jeg ikke like glad for dette. Krysser fingrene for at kvaliteten på spillet ikke forringes av at det også kommer til konsoll, selv om det kanskje er for mye å håpe på.

 

Jeg har enkle regler når det kommer til spill jeg spiller. RPG og RTS (og delvis puzzle/adventure) SKAL spilles på PC, FPS varierer fra spill til spill, mens det meste annet som f.eks. Sport, Racing og Platform er best på konsoll. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...