Gå til innhold

Sacred 3 på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sacred 1 var bra og 2ern greit nok det ogsaa. Gothic 1 og 2 var awesome. Naa er altsaa planen til Deep Silver aa utvikle Gothic 4 og Sacred 3 uten noen som helst tilknytning til de gamle utviklerne. Dette lukter failure paa lik linje med CoD og Treyarch.

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Det kan jo gå begge veier. Kanskje de klarer den mekaniske kvaliteten som Ascaron ikke alltid var heldig med, samtidig som de bevarer de gode aspektene av spillet - det som gjør Sacred til Sacred - eller så mislykkes de fullstendig. Om de mislykkes blir det sannsynligvis på grunn av feilslåtte innovasjoner eller fokus på feil plattform (ie. konsoll).

 

Eller om de forandrer hele konseptet, selvsagt, men det håper jeg inderlig de ikke gjør.

Lenke til kommentar

Martino:

 

Hvorfor nevner du Deep Silver og Gothic 4 i samme setning og understreker at du ikke helt vet hva du snakker om?

 

Deep Silver har tatt over for Jowood som utgiver for Piranha Bytes, som var de opprinnelige utviklerene av Gothic 1 og 2, og også den skamfulle 3`eren i serien, denne utgiveren og den opprinnelige utvikleren holder nå på med Risen, gothics egentlige arvtaker, og denne er i skrivende stund sendt til trykk og er på vei til butikkene for release 02.10.09.

 

Det er Jowood, PB`s tidligere utgivere som har ansatt Spellbound, ett utviklerselskap uten tidligere tilknytning til Gothic som er igang med å utvikle Gothic 4 med en heavy metal stjerne alà en tynn Jack Black charakter som minner om Brutal Legend som hovedperson som du prøver å disse, tror jeg :-)

Lenke til kommentar

Nå mistenker jeg også at det er JoWood's press på utviklerne som gir dårlige spill (i.e. non-community patch'a Gothic 3, The Guild m.fl.) og ikke utviklerne selv. Har fortsatt stor tro på PB og deres Risen. Med en tålmodig utgiver er det bare å glede seg :)

 

Når det gjelder Sacred har jeg fortsatt til gode å prøve 2'ern, men likte 1'ern VELDIG godt. Selv med game-breaking bugs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...